Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε: «Κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους επιτύχαμε αύξηση του όγκου πωλήσεων, καθώς συνεχίζουμε να ενισχύουμε τη θέση μας στην αγορά διαθέτοντας ισχυρό χαρτοφυλάκιο προϊόντων. Παρά τη βελτίωση της αποδοτικότητας, τα οφέλη από τα προγράμματα αναδιάρθρωσης και την εστίαση στην ανάπτυξη των εσόδων, η κερδοφορία μας επηρεάστηκε αρνητικά από τις υψηλές τιμές πρώτων υλών σε συνδυασμό με τις συνεχείς οικονομικές πιέσεις.
Η καταναλωτική εμπιστοσύνη παραμένει σε χαμηλά επίπεδα στις περισσότερες από τις χώρες μας, ενώ η σημασία του σύγχρονου λιανικού εμπορίου συνεχίζει να αυξάνεται. Όσον αφορά το υπόλοιπο της χρονιάς, θα αναπτύξουμε τα έσοδά μας περισσότερο από τον όγκο πωλήσεων, θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στην βελτίωση της συνεργασίας με τους πελάτες μας καθώς και στην περαιτέρω βελτίωση του κόστους. Εξακολουθούμε να αναμένουμε χαμηλό διψήφιο ρυθμό αύξησης του κόστους πρώτων υλών για το σύνολο του έτους και θεωρούμε πως θα είμαστε σε θέση να απορροφήσουμε ένα ικανό μέρος αυτής της αύξησης.
Έχουμε μια μοναδικά διαφοροποιημένη γεωγραφική παρουσία σε χώρες με χαμηλή κατά κεφαλήν κατανάλωση, σε συνδυασμό με τα πιο δημοφιλή αναψυκτικά παγκοσμίως. Ταυτόχρονα, η ισχυρή μας θέση στην αγορά, την οποία αναπτύσσουμε περαιτέρω καθημερινά, σε συνδυασμό με τις απαράμιλλες εμπορικές μας δυνατότητες, μας επιτρέπουν να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται.»
Πωλήσεις: Αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 6% στις αναπτυσσόμενες και κατά 3% στις αναδυόμενες αγορές. Αυξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις συμπεριλαμβανομένης αύξησης 3% στις αναδυόμενες αγορές, 8% στις αναπτυσσόμενες αγορές και 1% στις αναπτυγμένες αγορές.
Κατηγορίες προϊόντων: Στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2011, οι πωλήσεις των ανθρακούχων αναψυκτικών αυξήθηκαν κατά 6%, οι πωλήσεις των ποτών ενέργειας αυξήθηκαν κατά 41%, ενώ οι πωλήσεις των εμφιαλωμένων νερών υποχώρησαν κατά 3% και των χυμών κατά 8% αντιστοίχως.
Brands: Όλα τα βασικά σήματα ανθρακούχων αναψυκτικών κατέγραψαν υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με το συνολικό όγκο πωλήσεων του Ομίλου: οι πωλήσεις της Coca-Cola αυξήθηκαν κατά 8%, της Coca-Cola Zero κατά 9%, της Fanta κατά 4% και της Sprite κατά 7%.
Αύξηση του μεριδίου αγοράς: Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2011, η εταιρεία πέτυχε αύξηση του μεριδίου της στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών στις περισσότερες από τις βασικές αγορές της, συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας, της Νιγηρίας, της Αυστρίας, της Ιρλανδίας, της Ουκρανίας, της Ρουμανίας, της Ιταλίας, της Δημοκρατίας της Τσεχίας και της Πολωνίας.
Πρωτοβουλίες αναδιάρθρωσης: Εξακολουθεί να αναμένει οφέλη ύψους περίπου €38 εκατ.στο 2011.
Συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη: Το υψηλό κόστος των πρώτων υλών σε συνδυασμό με συνεχείς οικονομικές πιέσεις σε ορισμένες βασικές αγορές, είχαν δυσμενή αντίκτυπο στα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη.
Καθαρός δανεισμός: Στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2011, ο καθαρός δανεισμός ανήλθε στα €1.916 εκατ.
Ταμειακές ροές: Ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους €117 εκατ. δημιουργήθηκαν στο πρώτο εξάμηνο του 2011.
Οικονομικοί στόχοι τριετίας: Για την περίοδο 2011-2013, οι ελεύθερες ταμειακές ροές αναμένεται να ανέλθουν στα €1,6 δισ., ενώ οι σωρευτικές κεφαλαιουχικές δαπάνες στα €1,5 δισ.
Πηγή:www.capital.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr