Όπως σημειώνουν οι αναλυτές, το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» αποτελεί μια πρόταση χαμηλού ρίσκου και υψηλής αξίας. Η εταιρεία είναι κατά τοποθετημένη σε σχέση με τους ανταγωνιστές της στην ΕΕ, με δεδομένο το χαμηλό προφίλ ρίσκου, την προοπτική ανάπτυξης και τον ισχυρό ισολογισμό της.
Οι αντίστοιχες ευρωπαϊκές εταιρείες εμφανίζουν μέσο P/E 16.7x και EV/EBITDA 9.2x, την ώρα που οι αντίστοιχοι δείκτες για τον ΔΑΑ είναι 11.9x και 7.9x. Η Axia περιμένει ότι τα έσοδα της εταιρείας για το 2024 θα αυξηθούν κατά 2,2% στα 617,1 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας μέση ετήσια αύξηση 2,2% για το 2023-2028.
Τα προσαρμοσμένα EBITDA αναμένεται να μειωθούν φέτος κατά 2,1% στα 374,3 εκατ. ευρώ, ως αποτέλεσμα των υψηλότερων λειτουργικών δαπανών που φέρνει η ξαφνική αύξηση της επιβατικής κίνησης. Στην πορεία αναμένεται ανάκαμψη και σταδιακή αύξηση στα 416,9 εκατ. ευρώ έως το 2028.
Τα καθαρά κέρδη αναμένεται να φθάσουν στα 194,8 εκατ. ευρώ το 2024, στα 192,2 εκατ. το 2025, με σταδιακή ομαλοποίηση πάνω από τα 180 εκατ. ευρώ, πριν από τη δεύτερη φάση της επέκτασης. Η μερισματική απόδοση αναμένεται στο 8,5% για το 2024 και στο 8,4% για το 2025.
Συγκεκριμένα, «καθώς η διοίκηση σχεδιάζει να συνεχίσει να διανέμει όλα τα επιτρεπόμενα κέρδη στους μετόχους, ο ΔΑΑ προσφέρει μια ισχυρή μερισματική απόδοση που για φέτος και για το 2025 να εκτιμάται στο 8,5% και στο 8,4%, αντίστοιχα», αναφέρει η Axia.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr