«Η κρατική ενίσχυση της αεροπορικής είναι απαραίτητη για πολλούς λόγους, κυρίως, όμως, επειδή η Aegean ανήκει, στους λιγοστούς αερομεταφορείς στην Ευρώπη που δεν έχουν στηριχθεί, γεγονός που θα επηρεάσει τη ανταγωνιστικότητα της εταιρείας», ανέφερε κατά την ενημέρωση των αναλυτών και των επενδυτών ο κ. Βασιλάκης.
«Η Ευρωπαϊκή Ένωση προβλέπει συγκεκριμένα εργαλεία και κανόνες, ώστε τα κράτη να είναι σε θέση να υποστηρίξουν τις εταιρείες είτε κάθετα είτε οριζόντια», σημείωσε, τονίζοντας ότι «Δεν υπάρχει θέμα κρατικοποίησης» της εταιρείας.
«Στόχος», όπως είπε, «είναι η μείωση του κόστους, γεγονός που συνεπάγεται επαναδιαπραγμάτευση με τους προμηθευτές, την Airbus - στο πλαίσιο της παραγγελίας της νέας γενιάς αεροσκαφών, τους lessors (εταιρείες αγοράς και εκμίσθωσης αεροσκαφών) κι εν γένει όλα τα μέρη».
«Για το β’ τρίμηνο της χρονιάς, το μηνιαίο κόστος για την εταιρεία έχει περιοριστεί σε 26 έως 28 εκατ. ευρώ», εξήγησε, σημειώνοντας ότι «Κάθε μήνα απαιτείται ρευστότητα ύψους 40 εκατ. ευρώ». Για το τρίτο τρίμηνο ο ίδιος προβλέπει ότι «θα είναι ελαφρώς καλύτερο, επειδή θα βελτιωθούν οι ταμειακές ροές (cash flow)». «Ωστόσο», επισήμανε, «θα απαιτηθούν μήνες, ωσότου τα έσοδα μίας πτήσης να υπερβούν το κόστος (variable cost)».
«Τo σχέδιο της εταιρείας προβλέπει αρχές Ιουλίου να έχει επανέλθει περίπου το 25% του πτητικού έργου, το οποίο θα ξεπεράσει το 50% μέχρι τον Σεπτέμβριο», σημείωσε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της Aegean.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr