Ειδικότερα, οι πωλήσεις του Ομίλου κατά την διάρκεια του Α’ τριμήνου του 2020 ανήλθαν σε € 86,94 εκ. από € 71,83 εκ. το Α’ τρίμηνο του 2019, αυξημένες κατά 21,04%, όπως ανακοίνωσε σήμερα η εισηγμένη.
Η σημαντική αυτή ανάπτυξη παρουσιάστηκε σε ολόκληρη τη γεωγραφική περιοχή του Ομίλου και αντικατοπτρίζει, αφενός, την ισχύ και την ποιότητα του προϊοντικού χαρτοφυλακίου του Ομίλου στα κανάλια διανομής του και, αφετέρου, την εμπορική ευελιξία και την ικανότητα του Ομίλου να ανταποκρίνεται στην αυξημένη ζήτηση των καταναλωτών, αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά τις νέες προκλήσεις εν μέσω της COVID-19 πανδημίας.
Η Ελλάδα παρουσίασε πωλήσεις ύψους €29,82 εκ. κατά το Α’ τρίμηνο του 2020 συγκριτικά με €22,66 εκ. το Α’ τρίμηνο του 2019, αυξημένες κατά 31,57%.
Οι Ξένες Χώρες, με συμμετοχή 65,70% στο σύνολο των πωλήσεων του Ομίλου, σημείωσαν άνοδο πωλήσεων κατά 16,19% και διαμορφώθηκαν σε €57,12 εκ. το Α’ τρίμηνο του 2020 από 49,16 εκ. το Α’ τρίμηνο του 2019.
Μετά το ξέσπασμα του COVID-19, ο Όμιλος ενεργοποίησε προληπτικά μέτρα, συμπεριλαμβάνοντας την εξ’ αποστάσεως εργασία και την αναστολή τόσο των επαγγελματικών όσο και των προσωπικών ταξιδιών, ενώ ταυτόχρονα έχει λάβει μέτρα για την βελτιστοποίηση των λειτουργικών του εξόδων. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τις θετικές επιδόσεις που παρατηρήθηκαν από τις αρχές του έτους, είχε ως αποτέλεσμα την σημαντική βελτίωση της κερδοφορίας του.
Συγκεκριμένα, κατά το Α’ τρίμηνο του 2020 τα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA)* αυξήθηκαν κατά 41,73%, στα € 9,84 εκ. από € 6,95 εκ., και το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 11,32% από 9,67% το Α’ τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Τα Κέρδη Προ Φόρων και Τόκων (EBIT) αυξήθηκαν κατά 58,80% το Α’ τρίμηνο του 2020 φθάνοντας τα €6,80 εκ. έναντι €4,28 εκ. το Α’ τρίμηνο του 2019 και το περιθώριο EBIT ανήλθε στο 7,83% το Α’ τρίμηνο του 2020 από 5,96% την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Τα προληπτικά μέτρα και οι ενέργειες στις οποίες έχει προβεί η διοίκηση μέχρι σήμερα προκειμένου να διασφαλίσει την απρόσκοπτη επιχειρηματική λειτουργία του Ομίλου καθώς και την ασφάλεια των εργαζομένων του και της κοινωνίας, σε συνδυασμό με την ευελιξία, την ισχυρή θέση του στην αγορά και την εύρωστη οικονομική του κατάσταση, παρέχουν την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη ότι ο Όμιλος θα είναι σε θέση να ξεπεράσει τις προκλήσεις λόγω του COVID-19 και να συνεχίσει το επεκτατικό επενδυτικό του πλάνο.
Παρά τα εξαιρετικά αποτελέσματα του Ομίλου κατά το Α’ τρίμηνο του 2020, η διοίκηση παραμένει επιφυλακτική όσον αφορά στην εξέλιξη της εξάπλωσης του COVID-19 και στον αντίκτυπό της στην οικονομία και την κατανάλωση. Στο πλαίσιο αυτό και λόγω της συνεχιζόμενης χαμηλής ορατότητας, η διοίκηση θα προχωρήσει στις εκτιμήσεις της για το Οικονομικό Έτος 2020 μετά την ολοκλήρωση του πρώτου 5μηνου του 2020.
Ωστόσο, ο Όμιλος παραμένει προσηλωμένος στους μακροπρόθεσμους στόχους του επιδιώκοντας επιτάχυνση των πωλήσεών του, περαιτέρω βελτίωση των περιθωρίων κέρδους και συνεχή δημιουργία αξίας στους μετόχους του.
Η στρατηγική του Ομίλου παραμένει αμετάβλητη, με έμφαση, όπως πάντα, στην ανάπτυξη, είτε οργανική είτε μέσω εξαγορών, στις νέες στρατηγικές συνεργασίες, στην περαιτέρω γεωγραφική επέκταση, στην βελτιστοποίηση των λειτουργικών του εξόδων, στις οικονομίες κλίμακας, στις συνέργειες και στην λειτουργική μόχλευση (operating leverage).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr