Ελάχιστες εταιρείες – απ' όλους τους κλάδους – μπορούν να ισχυριστούν ότι έχουν παρόμοια επίδοση ή έστω πλησίασαν αυτή την επιχειρηματική συνέπεια. Παράλληλα, δεν υπήρξε χρονιά στην 15ετία, που η εταιρεία δεν έδωσε μέρισμα στους μετόχους της!
Επιχείρηση που ανήκει στο περιορισμένο κλάμπ όσων έκαναν… χρηστή διαχείριση των κεφαλαίων που αντλήθηκαν από την εισαγωγή στο Χ.Α., χρησιμοποιώντας τα κεφάλαια για μεγάλωμα, διεθνοποίηση και ανάπτυξη. Ιδρύθηκε πριν από 67 χρόνια είναι από τις περιπτώσεις που όχι μόνο σεβάστηκαν το θεσμό του χρηματιστηρίου, αλλά τον αξιοποίησαν στο έπακρο.
Χθες, έγινε γνωστό από το Χ.Α. ότι η… μικρή Κρι Κρι, που κάποτε είχε μονοψήφια… κεφαλαιοποίηση, εισάγεται πλέον στο δείκτη Mid Cap!
Για τη μετοχή της Κρι Κρί είναι η πρώτη φορά που εισάγεται στο δείκτη Mid Cap και αποτελεί μια επιβράβευση της θετικής επιχειρηματικής (αλλά και χρηματιστηριακής) πορείας που καταγράφει όλα τα τελευταία χρόνια, έχοντας συνεπή και αξιόπιστη πορεία.
Πλέον, η κεφαλαιοποίηση της Κρι Κρι έχει σταθεροποιηθεί πάνω από τα 100 εκατ. ευρώ, ενώ χθες έκλεισε με αποτίμηση 132 εκατ. ευρώ, με τη μετοχή στα 4 ευρώ, πολύ κοντά δηλαδή στα 4,16 ευρώ που είναι το ιστορικό υψηλό στο οποίο έκλεισε στις 11 Μαΐου 2018.
Θυμίζουμε ότι στο πρώτο τρίμηνο του 2018 ανακοίνωσε αύξηση κύκλου εργασιών κατά 27,1%, καθώς διαμορφώθηκε στα 18,60 εκατ. ευρώ έναντι 14,63 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2017.
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 2,89 εκατ. ευρώ έναντι 2,22 εκατ. το 2017, τα κέρδη προ φόρων έφτασαν στα 2,17 εκατ. ευρώ από 1,55 εκατ. το 2017, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 1,57 εκατ., έναντι 1,14 εκατ. το 2017.
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της Κρι Κρι εμφανίζουν αύξηση 17,6%, ενώ το μερίδιο σε όγκο αυξήθηκε σε 15,4%, στους τέσσερις πρώτους μήνες του 2018 και συνεχίζει να βρίσκεται στη 2η θέση της κατάταξης [στοιχεία IRI Απρ. 2018].
Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη, με αύξηση που αγγίζει το 40% (+39,8%). Οι υφιστάμενες κύριες αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας εμφανίζουν ιδιαίτερη δυναμική, ενώ νέες αγορές, όπως της Ιρλανδίας, συνεισφέρουν επικουρικά στην ανάπτυξη των πωλήσεων.
Τέλος, στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις στην ελληνική αγορά εμφανίζουν αύξηση 17,1%. Η επέκταση του δικτύου πωλήσεων με νέα σημεία, σε συνδυασμό με το λανσάρισμα νέων παγωτών, δημιουργούν προσδοκίες για υψηλές επιδόσεις στη φετινή σεζόν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr