Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Το πιο ακριβό αυτοκίνητο παραγωγής, το πιο εξεζητημένο σχεδιαστικά και ένα από τα καλύτερα σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς με «εκρηκτικές» επιδόσεις, παρουσίασε και επίσημα η Lamborghini.
HVeneno Roadster αποτελεί το τελευταίο «κομψοτέχνημα» της ιταλικής φίρμας. Ένα υπέροχο supercar, το οποίο θα βγει στην παραγωγή σε μόλις εννιά μονάδες και κοστίζει 3,3 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς τους φόρους.
Η ανοικτή έκδοση της Venenoδεν διαθέτει καθόλου οροφή, παρά μόνο ένα ειδικά κατασκευασμένο rolloverbar. Οι υπερ-τυχεροί που θα κάνουν δικό τους το αυτοκίνητο μπορούν να το βάψουν σε όποιο χρώμα επιθυμούν, συμπεριλαμβανομένου του αποκλειστικού κόκκινου «Rosso Veneno».
Χάρη στα ανθρακονήματα και το υλικό από CFPR, ζυγίζει μόνο 1.490 κιλά, με την αναλογία κιλών/ίππο να είναι στο 1.99. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα καθίσματα Forged Composite carbon, οι επενδύσεις alcantara και ο ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων.
Τροφοδοτείται από τον V12 6,5 λίτρων κινητήρα της Aventador, ο οποίος αποδίδει 750 ίππους. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου ISR 7 σχέσεων, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 2,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να ανέρχεται σε 355 χλμ./ώρα.
Λουκάς Παπαλάμπρος
Η ανοικτή έκδοση της Venenoδεν διαθέτει καθόλου οροφή, παρά μόνο ένα ειδικά κατασκευασμένο rolloverbar. Οι υπερ-τυχεροί που θα κάνουν δικό τους το αυτοκίνητο μπορούν να το βάψουν σε όποιο χρώμα επιθυμούν, συμπεριλαμβανομένου του αποκλειστικού κόκκινου «Rosso Veneno».
Χάρη στα ανθρακονήματα και το υλικό από CFPR, ζυγίζει μόνο 1.490 κιλά, με την αναλογία κιλών/ίππο να είναι στο 1.99. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα καθίσματα Forged Composite carbon, οι επενδύσεις alcantara και ο ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων.
Τροφοδοτείται από τον V12 6,5 λίτρων κινητήρα της Aventador, ο οποίος αποδίδει 750 ίππους. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου ISR 7 σχέσεων, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 2,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να ανέρχεται σε 355 χλμ./ώρα.
Λουκάς Παπαλάμπρος