Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Την ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση του Q3 είναι έτοιμη να λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά η Audi. Πρόκειται για το RSQ3, ένα αυτοκίνητο 310 ίππων με εκπληκτικές επιδόσεις για την κατηγορία, ισάξιες ακόμα και των γρήγορων sedan.
Το γερμανικό μικρομεσαίο SUVθα κυκλοφορήσει το ερχόμενο φθινόπωρο, έχοντας πιο δυναμική και μυώδη εικόνα από τις απλές εκδόσεις. Το εσωτερικό ακολουθεί σπορτίφ φιλοσοφία, με τα μπάκετ δερμάτινα καθίσματα, το sportκοφτό τιμόνι και τις αλουμινένιες λεπτομέρειες να κάνουν τη διαφορά.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο πεντακύλινδρος 2,5 TFSIκινητήρας, με την μπαταρία να έχει τοποθετηθεί πλέον κάτω από το πορτμπαγκάζ προκειμένου να χωρέσει το μοτέρ. Η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στους 310 ίππους και η ροπή στα 420 Nmροπής, με τα 0-100 να έρχονται σε μόλις 5,5 δευτερόλεπτα και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου STronic 7. Όσο για τη μέση κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων είναι στα 8,8 λίτρα και τα 206 γρ./χλμ.
Το RSQ3 πατά πάνω σε ζάντες 19 ινστών, έχει μεγαλύτερα φρένα με δίσκους 365 χλστ. και οκταπίστονες δαγκάνες, με το ESPνα έχει και λειτουργία ESP. Όσο για την τιμή του, στη Γερμανία ξεκινά από 54.600 ευρώ.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο πεντακύλινδρος 2,5 TFSIκινητήρας, με την μπαταρία να έχει τοποθετηθεί πλέον κάτω από το πορτμπαγκάζ προκειμένου να χωρέσει το μοτέρ. Η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στους 310 ίππους και η ροπή στα 420 Nmροπής, με τα 0-100 να έρχονται σε μόλις 5,5 δευτερόλεπτα και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου STronic 7. Όσο για τη μέση κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων είναι στα 8,8 λίτρα και τα 206 γρ./χλμ.
Το RSQ3 πατά πάνω σε ζάντες 19 ινστών, έχει μεγαλύτερα φρένα με δίσκους 365 χλστ. και οκταπίστονες δαγκάνες, με το ESPνα έχει και λειτουργία ESP. Όσο για την τιμή του, στη Γερμανία ξεκινά από 54.600 ευρώ.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Read more http://www.monopoli.gr/cars-and-motion/new-models/item/117915-SUV-ypshlwn-epidosewn-apo-thn-Audi