Ο σταθμός αυτός αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινά πάνω από 30.000 επιβάτες, ενώ υπολογίζεται ότι η ημερήσια συνολική επιβατική κίνηση της γραμμής 3, στο τμήμα Αγία Μαρίνα-Μοναστηράκι, δύναται να ξεπεράσει τα 100.000 άτομα. Η διαδρομή έως το Σύνταγμα θα καλύπτεται σε οκτώ λεπτά, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα απευθείας μετάβασης στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος σε 40 λεπτά.
"Στη δύσκολη περίοδο που διανύει η χώρα, μια ακόμη παράμετρος προς την έξοδο από την κρίση είναι το άνοιγμα νέων σταθμών του μετρό", δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Παπαδόπουλος, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του νέου σταθμού του μετρό, "Αγία Μαρίνα".
Ο υφυπουργός προσέθεσε πως, παρά την έλλειψη προσωπικού, οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ θα είναι αυτοί οι οποίοι θα δουλέψουν το νέο αυτό σταθμό και θα ανταποκριθούν απόλυτα στο έργο τους.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της "Αττικό Μετρό", Χρήστος Τσίτουρας, σημείωσε πως με το έργο επέκτασης του μετρό προς μια ακόμη περιοχή των δυτικών προαστίων, ολοκληρώνεται μια επένδυση περίπου 250 εκατ. ευρώ, με χρηματοδότηση η οποία εξασφαλίστηκε από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους, καθώς και με προνομιακά χαμηλότοκα δάνεια από την ΕΤΕΠ. "Πρόκειται, επίσης, να συνδράμει στην καλύτερη δυνατή συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των δήμων της περιοχής και θα προσφέρει όχι μόνον γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση των κατοίκων, αλλά και ουσιαστική αναβάθμιση των περιοχών αυτών», προσέθεσε ο κ. Τσίτουρας.
Ποιες περιοχές θα εξυπηρετεί
Η επέκταση αυτή θα εξυπηρετήσει συγκοινωνιακά την ευρύτερη περιοχή του Αιγάλεω, του Χαϊδαρίου και της Αγίας Βαρβάρας και ειδικότερα το Νοσοκομείο Λοιμωδών Νόσων, το Δρομοκαΐτειο Θεραπευτήριο, το Αττικό Νοσοκομείο και τις εμπορικές επιχειρήσεις της περιοχής.
Πάντως, σε αυτή τη φάση δεν θα λειτουργήσει το πάρκινγκ χωρητικότητας 382 θέσεων στην Αγ. Μαρίνα από τη ΣΤΑΣΥ ΑΕ, μιας και δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμη ο διαγωνισμός για την ανάθεση της λειτουργίας του σε ιδιώτη.
Παράλληλα, η «Αττικό Μετρό» προωθεί την κατασκευή της επέκτασης της γραμμής 3 προς Πειραιά, με 7,6 χλμ. σήραγγας και 6 σταθμούς, καθώς και την επέκταση του τραμ από το ΣΕΦ προς το κέντρο του Πειραιά, με 5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 στάσεις.
Τροποποιήσεις διαδρομών λεωφορειακών γραμμών
Τροποποιήσεις στο δίκτυο λεωφορειακών γραμμών που εξυπηρετούν την ευρύτερη περιοχή του νέου σταθμού του μετρό «Αγία Μαρίνα», θα εφαρμόσει ο ΟΑΣΑ από το ερχόμενο Σάββατο.Ειδικότερα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και τη συγκοινωνιακή σύνδεση του σταθμού με το υπάρχον δίκτυο λεωφορείων θα εφαρμοστούν οι ακόλουθες τροποποιήσεις:
Η γραμμή Χ63 μετονομάζεται σε Χ63 ΜΑΝΔΡΑ (ΟΙΚ. ΤΙΤΑΝ)- ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ (EXPRESS) και θα λειτουργεί ως τροφοδοτική γραμμή του σταθμού Μετρό «Αγ. Μαρίνα». Η διαδρομή της στο τμήμα Μάνδρα- Αγ. Μαρίνα παραμένει ως έχει.
Η γραμμή 866 μετονομάζεται σε 866 ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ- ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ και θα λειτουργεί ως τροφοδοτική γραμμή του σταθμού Μετρό «Αγ. Μαρίνα». Η διαδρομή της στο τμήμα Ασπρόπυργος- Αγ. Μαρίνα παραμένει ως έχει.
Η γραμμή Β16 μετονομάζεται σε 876 ΕΛΕΥΣΙΝΑ- ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ και μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή του σταθμού Μετρό «Αγ. Μαρίνα».
Η διαδρομή της στο τμήμα Ελευσίνα- Παλατάκι παραμένει ως έχει, ενώ στη συνέχεια, η σύνδεση με τον σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα» πραγματοποιείται μέσω της οδού Καραϊσκάκη και της Ιεράς Οδού.
Η γραμμή 837 μετονομάζεται σε 837 ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ- ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ και θα λειτουργεί ως τροφοδοτική γραμμή του σταθμού Μετρό «Αγ. Μαρίνα».
Η διαδρομή τής γραμμής προς τον σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα» παραμένει ως έχει, ενώ η διαδρομή προς Άνω Αγ. Βαρβάρα πραγματοποιείται μέσω των οδών Αγ. Μαρίνας, Αγ. Βαρβάρας, Βύρωνος, 28ης Οκτωβρίου, Ελ. Βενιζέλου, συνέχεια κανονικά.
Η γραμμή 811 μετονομάζεται σε 811 ΧΑΪΔΑΡΙ- ΣΤ. ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ και μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή του σταθμού Μετρό «Αγ. Μαρίνα».
Η διαδρομή τής γραμμής προς τον σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα» παραμένει ως έχει, ενώ η διαδρομή προς Χαϊδάρι, πραγματοποιείται μέσω της οδού Δελφών, αντί της οδού Έβρου, ώστε να προσφέρει καλύτερη πρόσβαση στους επιβάτες για τον νέο σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα».
Τροποποιείται η διαδρομή της γραμμής 803 ΠΕΙΡΑΙΑΣ- ΔΑΣΟΣ, στην κατεύθυνση προς «Δάσος» και θα πραγματοποιείται μέσω της οδού Δελφών, αντί της οδού Έβρου, ώστε να προσφέρει καλύτερη πρόσβαση στους επιβάτες για τον νέο σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα».
Επεκτείνεται η διαδρομή της γραμμής 830 ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ και θα πραγματοποιείται μέσω των οδών Ελ. Βενιζέλου, Ιεράς, Αγ. Μαρίνας, ώστε να προσφέρει καλύτερη πρόσβαση στους επιβάτες για τον νέο σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr