Η νέα έρευνα που πραγματοποίησε η P&G, στο πλαίσιο του προγράμματος «Το Σπίτι μας. Ο Πλανήτης τους», έδειξε ότι βασικό εμπόδιο στο δρόμο για πιο βιώσιμες επιλογές, είναι η δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές στην Ελλάδα στην υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών.
Πιο συγκεκριμένα, θεωρούν πως η αλλαγή των καθημερινών επιλογών, με στόχο την εξοικονόμηση νερού και ενέργειας καθώς και τη μείωση χρήσης πλαστικού, είναι είτε πολύ δύσκολη (83%), είτε εξαιρετικά κοστοβόρα (89%), είτε σημαντικά χρονοβόρα (73%), είτε απαιτεί συμβιβασμούς ως προς την αποτελεσματικότητα των προϊόντων (58%).
Η εξοικονόμηση πόρων όμως, μπορεί να γίνει πιο απλή. Η καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους» από την P&G συνεχίζεται, και χρησιμοποιεί τη δύναμη της πλατφόρμας Tik Tok, όπου σε συνεργασία με Tik Tok Creators δείχνει πως μέσα από τη χρήση καινοτόμων προϊόντων στην καθημερινότητά μας, μπορούμε όλοι να εξοικονομήσουμε, πιο απλά, ενέργεια, νερό και πλαστικό – ακόμα και να πετύχουμε κάποια μείωση στους λογαριασμούς του νοικοκυριού.
Σύμφωνα με την έρευνα, τo 85% των ερωτηθέντων δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον στην υιοθέτηση πρακτικών που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι, με το αντίστοιχο ποσοστό σε ό,τι αφορά στην εξοικονόμηση νερού να ανέρχεται στο 79%, και τη μείωση χρήσης πλαστικού στο 82%.
Ταυτόχρονα, το 90% των καταναλωτών στην Ελλάδα δηλώνει πως επιθυμεί να αναλάβει περισσότερες πρωτοβουλίες που αφορούν στην υιοθέτηση μιας πιο υπεύθυνης κατανάλωσης, με στόχο να συμβάλλει συλλογικά σε έναν πιο θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη.
Τέλος, το 95% των ερωτηθέντων, αναγνωρίζει ότι θα πρέπει να ενεργοποιηθεί πιο δυναμικά για την προστασία του περιβάλλοντος, με στόχο να εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr