Αποτελώντας την εξαίρεση και όχι τον κανόνα κ. Αρη Κεφαλογιάννη αποτελείται μία ελληνική εταιρεία με εξωστρεφή στρατηγική; Αυτός ήταν και είναι ο στόχος σας;
Η Gaea, ξεκίνησε το 1995 με όραμα να γίνει η κορυφαία διεθνώς ελληνική επωνυμία - brand name. Αφορμή της δημιουργίας της ήταν η έλλειψη αυθεντικών επώνυμων ελληνικών παραδοσιακών τροφίμων υψηλής ποιότητας από τα ράφια των καταστημάτων των διεθνών αγορών. Μετά από 13 χρόνια προσπαθειών, οι πολυάριθμές διεθνείς βραβεύσεις για την ποιότητα των προϊόντων μας αποτελούν επιβράβευση και ανταμοιβή των προσπαθειών μας αλλά και την αναγνώριση του κοινού απέναντι στα προϊόντα μας. Πρόσφατα μάλιστα, 6 νέες Διεθνείς Βραβεύσεις ήρθαν να προστεθούν στην λίστα των επιτυχιών της Gaea ! Μ. Βρετανία, Ρωσία & Γερμανία έδειξαν για άλλη μια φορά την προτίμησή τους στην Gaea βραβεύοντας την διαχρονική ποιότητα των προϊόντων της:
Σε πόσα κράτη βρίσκονται τα προϊόντα της εταιρείας σήμερα και ποια είναι η πορεία των οικονομικών σας μεγεθών;
Η Gaea έχει συνολικά παρουσία σε 18 χώρες του εξωτερικού από την Βόρεια και Κεντρική Ευρώπη και τις ΗΠΑ έως την Κίνα και την Αυστραλία. Μεγαλύτερη αγορά μας στον κόσμο η Γερμανία, ταχύτερα ανερχόμενη η Ρωσία ενώ την μεγαλύτερη κατά κεφαλή κατανάλωση σε προϊόντα Gaea την έχει η Νορβηγία.
Όσον αφορά στα οικονομικά μας μεγέθη, το 2007 ήταν μια επιτυχής χρονιά μιας και ο τζίρος της εταιρείας ανήλθε στα 10 εκ. Ευρώ, ενώ επιτεύχθηκε κερδοφορία της τάξεως του 4% προ φόρων, μείωση δανεισμού κατά 20% και βελτίωση όλων των σημαντικών οικονομικών δεικτών της εταιρείας. Για το 2008, ο τζίρος αναμένεται να ανέλθει στα 11 εκατ. ευρώ με αντίστοιχη κερδοφορία της τάξεως του 5% επί του τζίρου προ φόρων.
Στο σύνολο των πωλήσεών σας, τι ποσοστό πραγματοποιείται στο εξωτερικό;
Το 82% των πωλήσεων της Gaea προέρχεται από εξαγωγές ενώ στην ελληνική αγορά πραγματοποιείται το 18% των συνολικών μας πωλήσεων. Ενα εξίσου σημαντικό στοιχείο που επιβεβαιώνει τον εξωστρεφή χαρακτήρα της εταιρείας είναι ότι σύμφωνα και με στατιστικά της Nielsen, η Gaea είναι νούμερο 3 brand στην κατηγορία του ελαιολάδου στην Γερμανία, ενώ την ίδια θέση αλλά στην κατηγορία των ελιών καταλαμβάνει στη Νορβηγία . Επίσης, είναι νούμερο 2 brand στην κατηγορία του ελαιολάδου στην Νορβηγία, και πρώτο στη Ρωσία.Παράλληλα, είμαστε το γρηγορότερα αναπτυσσόμενο brand στην κατηγορία των ελιών στις ΗΠΑ
Ποια είναι τα μελλοντικά σας πλάνα;
Η περαιτέρω ανάπτυξή μας στο εξωτερικό. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη έμφαση στις αγορές όπου ήδη δραστηριοποιούμαστε αλλά και άνοιγμα νέων κρατών. Στις άμεσες προτεραιότητες είναι οι αγορές της Ουκρανίας και της Ιταλίας.
Δ. Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr