Ποιο είναι το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της αλυσίδας των καταστημάτων Public
Η εταιρεία Publicworld ΑΕ ξεκίνησε τη δραστηριότητά της από τη Θεσσαλονίκη το 2005, επεκτάθηκε στο Βόλο το 2006 και την Λευκωσία το Σεπτέμβρη του 2007. Το ίδιο έτος (το Δεκέμβριο του 2007) εγκαινιάστηκε στην Αθήνα η ναυαρχίδα των καταστημάτων μας σε ένα από τα πιο εμπορικά σημεία της πόλης, την πλατεία Συντάγματος. Τα κριτήρια και οιεπιλογές μας έως τώρα, μας επιβεβαιώνουν απόλυτα και υποδεικνύουν την επέκτασή μας σε νέα εμπορικά σημεία της Αττικής, σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, αλλά και στο εξωτερικό. Για παράδειγμα, η πολύ καλή πορεία του καταστήματός μας στη Λευκωσία ενδυναμώνει την πρόθεσή μας για την εκκίνηση ενός νέου καταστήματος στη Λεμεσό, ενώ τα περιθώρια ανάπτυξης που παρουσιάζουν οι αγορές των Βαλκανίων επιβάλλουν τη στροφή μας προς αυτές.
Έτσι, έχοντας ως σημείο αναφοράς την επιτυχημένη πορεία της αλυσίδας καταστημάτων Public στις πόλεις δραστηριοποίησης,(Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Λευκωσία)η συνέχεια προδιαγράφεται άκρως ενδιαφέρουσα αφού το στρατηγικό μας πλάνο περιλαμβάνει τη δημιουργία νέων καταστημάτων σε Ελλάδα και Βουλγαρία θέτοντας ως στόχο την ανάπτυξη 16 νέων καταστημάτων μέχρι τα τέλη του 2012.
Σε κάθε περίπτωση βασικός στόχος της εταιρείας μας είναι η προσέγγιση ενός διευρυμένου κοινού την οποία επιχειρούμε μέσα από την ανάδειξη νέων ενδιαφερόντων και νέων τρόπων ψυχαγωγίας που υπόσχονται τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας, σε όλες τις μεγάλες πόλεις. Σε αυτό το πλαίσιο, η επιδίωξη υψηλών πωλήσεων αλλά και η προσέλκυση και η παραμονή ολοένα και περισσότερων επισκεπτών μέσα στο κατάστημα έχουν για εμάς την ίδια βαρύτητα. Αποβλέπουμε δηλαδή στην αύξηση της κινητικότητας εντός των καταστημάτων μας είτε για λόγους αγορών είτε για λόγους έρευνας, ενημέρωσης ή ψυχαγωγίας. Συνεπώς, το ενδιαφέρον μας στρέφεται και στις μεγάλες πληθυσμιακά πόλεις.
Πως διαγράφονται τα περιθώρια ανάπτυξης της αλυσίδας;
Σε ότι αφορά στα ελληνικά δεδομένα, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η διείσδυση του ευρυζωνικού internet που υπολογίζεται σήμερα στο 9,1 %, με ρυθμό ανάπτυξης που αγγίζει το 20% (ποσοστό σαφώς μεγαλύτερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο) αποτελούν τους βασικούς αναπτυξιακούς άξονες της αγοράς υψηλής τεχνολογίας. Σε αυτό πλαίσιοσχεδιάζονται και λανσάρονται διαρκώς νέα προϊόντα και υπηρεσίες (π.χ. blackberry, 3g internet) τα οποία είναι σε θέση να υποστηρίξουν τις τεχνολογικές ανάγκες επομένης γενιάς. Παράλληλα, η εξοικείωση του καταναλωτικού ? κοινού με τις νέες τεχνολογίες παρουσιάζει μια αυξητική τάση, πιέζοντας με αυτό τον τρόπο τη ζήτηση στα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας και διευρύνοντας την αγορά.
Τα καταστήματα Public στοχεύοντας στην ικανοποίηση των αυξανόμενων αναγκών του κοινού εμπλουτίζουν τακτικά τη λίστα των προϊόντων τους δημιουργώντας έτσι ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη συγκεκριμένη αγορά.
Σε ότι αφορά το βιβλίο, είναι αλήθεια ότι η χώρα μας δεν έχει τα υψηλά ποσοστά αναγνωσιμότητα βιβλίων σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Αν ερμηνεύσει κανείς αυτό το στοιχείο μπορεί να πει ότι τα περιθώρια ανάπτυξης στο χώρο του βιβλίου είναι πολύ μεγάλα ειδικά αν το βιβλίο γίνει προσιτό και σε ανθρώπους που δεν είναι εξοικειωμένοι με αυτό. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι πάρα πολλοί επισκέπτες μας που έρχονται με αφορμή την τεχνολογία, καταλήγουν και στην αγορά βιβλίων. Με λίγα λόγια εμείς πιστεύουμε ότι μέσα από τη δική μας προσέγγιση το βιβλίο γίνεται πιο προσιτό. Με μια λίστα πλούσια σε τίτλους και θεματικές ενότητες αλλά και μέσα από εκδηλώσεις που στοχεύουν στην ανάδειξη της ελληνικής & ξένης λογοτεχνίας, τα καταστήματα μας συμβάλλουν στη διεύρυνση του αναγνωστικού κοινού πετυχαίνοντας σημαντικό μερίδιο αγοράς.
Στον τομέα της μουσικής, τα πράγματα βρίσκονται σε διαρκή εξέλιξη τα τελευταία χρόνια, καθώς η παραγωγή σήμερα είναι περισσότερη από ποτέ, ενώ σταδιακά κάνουν την εμφάνισή τους εμπορικά και νέες μορφές διάθεσης μουσικού περιεχομένου σε ψηφιακή μορφή. Τις εξελίξεις αυτές τις παρακο
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr