Ποια είναι τα πλάνα για την ενίσχυση του δικτύου σας σε Ελλάδα και εξωτερικό, κ. Νίκο Χαρμαντά;
Ο στόχος μας είναι η παράλληλη ανάπτυξη καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό όπου δραστηριοποιούμαστε. Σήμερα λειτουργούμε 25 καταστήματα στην ελληνική αγορά και διαθέτουμε 1 στη Κύπρο, 1 στη Βουλγαρία και 6 στη Ρουμανία. Το φετινό μας πλάνο είναι να δημιουργήσουμε δύο ακόμη σημεία στην Ελλάδα και τέσσερα στη Ρουμανία. Εάν βλέπαμε το business plan σε βάση τριετίας τότε μπορώ να σας πω ότι ο στόχος μας είναι όσον αφορά την εσωτερική αγορά να ελέγχουμε ένα δίκτυο 35 καταστημάτων συνολικά. Από την άλλη στο εξωτερικό, μολονότι θα δημιουργήσουμε και άλλα σημεία στη Βουλγαρία, σκοπεύουμε να εντείνουμε την επεκτατική μας πολιτική στην αγορά της Ρουμανίας, λόγω των υψηλών προοπτικών ανάπτυξης που διακρίνουν τη συγκεκριμένη αγορά. Σε αυτό το πλαίσιο θεωρώ απόλυτα εφικτή τη δυνατότητα να υπερδιπλασιάσουμε το δίκτυό μας στη Ρουμανία, φθάνοντας την τριετία τα 20 σημεία.
Είστε ικανοποιημένος από την πορεία των οικονομικών μεγεθών της αλυσίδας;
Ξεκινώ από το γεγονός ότι τα είδη που εμπορευόμαστε χαρακτηρίζονται από εποχικότητα. Αυτό και μόνο το γεγονός δημιουργεί μία δυσκολία στην διακίνηση του εμπορεύματος. Βεβαίως από την άλλη και αυτό είναι υπέρ μας το καθημερινό ντύσιμο απλοποιείται όλο και πιο πολύ και έτσι ανεβαίνει και η ζήτηση για το αθλητικό ρούχο. Οσον αφορά τα οικονομικά μας μεγέθη πιστεύω ότι πάνε πολύ καλά και η πορεία τους είναι σταθερά ανοδική. Το 2007 ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 58,8 εκατ. ευρώ από 45,5 εκατ. ευρώ το 2006 και τα προ φόρων καθαρά μας κέρδη έκλεισαν στα 5,6 εκατ. ευρώ από 3,3 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση. Πιστεύω, ότι και το 2008, οι πωλήσεις μας θα αυξηθούν κατά 5% περίπου.
Υπάρχουν στοιχεία για το μερίδιο αγοράς που ελέγχεται;
Είναι αρκετά δύσκολο στην αγορά της αθλητικής ένδυσης, λόγω της πανσπερμίας των επιχειρήσεωνπου δραστηριοποιούνται να προσδιορίσεις επακριβώς το μερίδιο αγοράς που ελέγχεις. Παρόλα ταύτα με κάποιες έρευνες αγοράς που έχουμε πραγματοποιήσει, μπορώ να ισχυριστώ ότι σε εθνικό επίπεδο το μερίδιό μας κυμαίνεται στο 15%, ενώ εάν το εστιάσουμε στις πόλεις όπου δραστηριοποιούμαστε αποκλειστικά τότε ανεβαίνει σημαντικά. Επειδή είμαστε η μόνη εξειδικευμένη αλυσίδα στο χώρο και επιπλέον εξαιτίας του ότι ως θυγατρική της Intersport International που δραστηριοποιείται σε 30 χώρες με 5.000 καταστήματα, έχουμε τη δυνατότητα να αγοράζουμε εμπόρευμα σε πολύ καλές τιμές και εν συνεχεία να το πουλάμε σε ελκυστικές τιμές, θεωρώ βέβαιο ότι το μερίδιό μας θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο στο μέλλον.
Υπάρχουν περιθώρια δραστηριοποίησης και άλλων πολυεθνικών παικτών στην ελληνική αγορά;
Πιστεύω ότι περιθώρια υπάρχουν και γιαυτό δεν αποκλείω και τίποτα. Δεν έχω ακούσει κάποιος νέος πολυεθνικός παίκτης να βολιδοσκοπεί την ελληνική αγορά και άρα τουλάχιστον για το άμεσο χρονικό διάστημα δεν περιμένω τίποτα. Δεν μπορώ να πως όμως το ίδιο και για τρία χρόνια μετά.Δ.Κ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr