Πως κινήθηκαν τα μεγέθη σας το πρώτο τρίμηνο και ποιες οι επιπτώσεις στη λειτουργία του πολυκαταστήματος από τις απεργιακές πορείες που πραγματοποιήθηκαν αυτό το διάστημα;
Χωρίς να αποτελούμε την εξαίρεση αλλά τον κανόνα, όλη αυτή την περίοδο και εμείς όπως και ο υπόλοιπος εμπορικός κόσμος είχαμε σημαντικές συνέπειες στις πωλήσεις μας. Εκτιμώ ότι στο τρίμηνο χάσαμε σε τζίρο περί τα 9 εκατ. ευρώ περίπου. Παρόλα ταύτα καταφέραμε να κλείσουμε με μία άνοδο της τάξεως του 17%, φθάνοντας έτσι τα 22,6 εκατ. ευρώ από 19,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. ,. Οι εκτιμήσεις μου είναι ότι ο τζίρος θα διαμορφωθεί στα 110 εκατ. ευρώ βελτιωμένος κατά 20% έναντι του 2007 και τα προ φόρων καθαρά μας κέρδη θα αγγίξουν τα 7,5 εκατ. ευρώ. Στο σημείο αυτό, ωστόσο, θα ήθελα να επισημάνω ότι και πέρυσι είχαμε κάνει πρόβλεψη αποτελεσμάτων 4 εκατ. ευρώ και τελικά κλείσαμε στα 6 εκατ. ευρώ.
Την τελευταία περίοδο υπάρχει έντονη αίσθηση, ότι έχετε ξεκινήσει ένα ξεσκαρτάρισμα στα σήματα που φιλοξενείται στο Αttica Department. Ισχύει αυτό;
Για να είμαστε μέσα στη μόδα και παράλληλα να ικανοποιούμε τις ανάγκες του Έλληνα Καταναλωτή θα πρέπει να επικαιροποιούμε κάθε τόσο την πολιτική μάρκετινγκ αλλά και εμπορική πολιτική που εφαρμόζουμε. Ο ανταγωνισμός ειδικά στον χώρο του ρούχου έχει κορυφωθεί και εμείς πρέπει να παραμείνουμε αφενός ανταγωνιστικοί και αφετέρου να αποτελούμε βασική επιλογή των καταναλωτών κατά τις αγορές τους. Θα έλεγα λοιπόν, ότι oι παράγοντες που μας ωθούν για να επιλέξουμε κάποια σήματα και να τα φιλοξενήσουμε στο Αttica Department είναι πρωτίστως η μόδα και οι ανάγκες του καταναλωτή και δευτερευόντως φίρμες που πιστεύουμε ότι θα αναβαθμίσουν ακόμη περισσότερο το προϊόντικό mix των ειδών που προσφέρουμε σε όσους μας εμπιστεύονται.
Σημαντική προσωπική επιτυχία θεωρείται η έλευση της Brooks Brothers στην ελληνική αγορά. Πως σκοπεύετε να την εκμεταλλευτείτε;
Καταρχήν πρέπει να πω ότι η Brooks Brothers είναι επιτυχία δική μου αλλά και της κας. Σοφίας Βαχάρη, ενώ η εταιρεία που ουσιαστικά θα τρέξει την ανάπτυξη του ονόματος στην οποία είμαστε μέτοχοι εμείς είναι νεοσυσταθείσα και ονομάζεται L.T. Apparel AE. Ξέροντας τον δυναμισμό που κρύβει το εν λόγω σήμα το πλάνο μας αρχικώς είναι να δημιουργήσουμε shop in shop στο Attica και εν συνεχεία στο Golden Hall, ενώ στο τελευταίο έχουμε μισθώσει και ένα ανεξάρτητο χώρο 350 τ.μ. Από του χρόνου στο σχεδιασμό μας είναι το γνωστό σήμα να αναπτυχθεί αυτόνομα και στις μεγαλύτερες εμπορικές «πιάτσες» της χώρας.
Πόσο δύσκολο θεωρείται ότι είναι το νέο σας εγχείρημα στο Golden Hall;
Κάθε νέο εγχείρημα έχει τις δυσκολίες του. Ωστόσο θεωρώ σημαντικό ότι έχουμε την εμπειρία να ανταπεξέλθουμε στις όποιες δυσκολίες και βεβαίως δεν πρέπει να μας διαφεύγει και η σοβαρότητα των συνεργατών, οι οποίοι εξίσου διαθέτουν την γνώση της λειτουργίας εμπορικών κέντρων. Υπό αυτά τα δεδομένα θεωρώ απόλυτα εφικτό τον στόχο των 50 εκατ. ευρώ που έχουμε θέσει από την λειτουργία του νέου πολυκαταστήματος τον πρώτο χρόνο, ανεβάζοντάς τον σε 65 εκατ. ευρώ την δεύτερη χρονιά και σε 75 εκατ. ευρώ την τρίτην χρονιά. Σε βάση τετραετίας έχουμε πει για το νέο πολυκατάστημα που ετοιμάζεται να ανοίξει τις πύλες του στο Κοινό τον Οκτώβριο ότι μπορεί να πιάσει και τα 100 εκατ. ευρώ.
Δ.Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr