1) Μολονότι, η ανάπτυξη της εταιρείας μοιράζεται σε Ελλάδα και Νοτιοανατολική Ευρώπη υπάρχει η αίσθηση ότι τα επόμενα χρόνια θα επικεντρωθείτε στο εξωτερικό. Αληθεύει αυτό;
Ο στόχος μας, είναι να αυξήσουμε σταθερά το ποσοστό των πωλήσεών μας που προέρχεται από την Νοτιοανατολική Ευρώπη. Σήμερα το δίκτυο του εξωτερικού, μας αποφέρει το 11% των πωλήσεών μας, ενώ για φέτος πιστεύω ότι μπορούμε να φθάσουμε το 13%. Σε πιο μακροπρόθεσμο ορίζοντα και συγκεκριμένα το 2011 (τριετία), ο τζίρος του εξωτερικού μπορεί και να έχει σκαρφαλώσει στο 20%-25%. Μολονότι και στην Ελλάδα οι πωλήσεις μας αυξάνονται σταθερά σε καμία των περιπτώσεων η ελληνική αγορά δεν μπορεί να πιάσει τους ρυθμούς και περιθώρια ανάπτυξης που εμφανίζουν τα κράτη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και ιδίως της Ρουμανίας, όπου σκοπεύουμε να επικεντρωθούμε.
2) Η εταιρεία το τελευταίο διάστημα επιχειρεί και ένα άνοιγμα σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, όπως παπούτσια και αξεσουάρ. Τι προσδοκάται από αυτή σας την κίνηση;
Τα ρούχα ήταν είναι και θα είναι η βασική πηγή εσόδων της Fashion Box Hellas. Ωστόσο, την τελευταία διετία έχουμε αναπτύξει και θα διευρύνουμε ακόμη περισσότερο στο μέλλον δύο κατηγορίες προϊόντων άμεσα συνδεδεμένες με το ρούχο και συγκεκριμένα τα παπούτσια και τα αξεσουάρ. Είναι δύο κατηγορίες που αναπτύσσονται ταχύτατα και αφήνουν και καλά περιθώρια κέρδους. Οι προσδοκίες μας με βάση και τα πρώτα αποτελέσματα που έχουμε από τις πωλήσεις τους είναι παραπάνω από θετικές. Αρκεί να σας πω ότι πέρυσι πουλήσαμε 250.000 παπούτσια Replay και για φέτος αναμένουμε ακόμη μεγαλύτερο νούμερο.
3) Ποιος είναι ο σχεδιασμός σας για την επέκταση του δικτύου σας;
Σήμερα το δίκτυό μας περιλαμβάνει 47 σημεία πώλησης τόσο στην Ελλάδα όσο και στη Βουλγαρία, στη Ρουμανία, στην Κύπρο και στην Π.Γ.Δ.Μ, υπό τη μορφή εταιρικών καταστημάτων, shop-in-shop, corners, franchise, ενώ συνεργάζεται και με περισσότερους από 200 αντιπροσώπους. Στην Ελλάδα, όπου πραγματοποιείται σήμερα το 89% των πωλήσεων, το δίκτυο αριθμεί 33 σημεία πώλησης, στα οποία συμπεριλαμβάνονται 19 Καταστήματα Replay, 13 Shop-in-Shop και 1 Replay Corner. Το υπόλοιπο 11% των πωλήσεων του ομίλου πραγματοποιείται σήμερα στο εξωτερικό λειτουργώντας λειτουργεί ένα δίκτυο 13 σημείων πώλησης σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρο και FYROM, στα οποία συμπεριλαμβάνονται 4 Replay Stores, 3 Shop-in-Shop και 6 Replay Corners. Για το 2008 έχουμε προβλέψει 5 νέα σημεία πώλησης (2 σε εξωτερικό Ρουμανία & Κύπρο και 3 νέα shop-in-shop στο Πολυκατάστημα του Golden Hall στο Μαρούσι, καθώς και 5 επιπλέον μέσα στην επόμενη τριετία.
4) Σε οικονομικό επίπεδο, πως βλέπεται να κινηθούν τα φετινά σας μεγέθη;
Με διψήφια ποσοστά. Αυτό σημαίνει ότι ο τζίρος μας δεν θα ανέβει μόνο από τα νέα καταστήματα αλλά και από τα παλιά μας σημεία που θα εμφανίσουν οργανική αύξηση. Οι εκτιμήσεις είναι ότι ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών να ανέλθει στα 32,5 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 14,3% έναντι του 2007. Αντίστοιχα, τα κέρδη προ τόκων φόρων και αποσβέσεων αναμένεται να ανέλθουν στα 3,3 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 14,3% ενώ τέλος τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν στα1,5 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο της τάξεως του 22,0% έναντι της χρήσης 2007.
Δ.Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr