Ποια είναι η στρατηγική ανάπτυξης που έχετε χαράξει για τα επόμενα χρόνια και πως κλείσατε από οικονομικής πλευράς το 2007;
Η στρατηγική βασίζεται στην εξειδικευμένη αντιμετώπιση των αναγκών κάθε καναλιού αγοράς που η εταιρία απευθύνεται. Για την επίτευξη των στόχων μας στηριζόμαστε στην πρωτοποριακή οργάνωση του τμήματος πωλήσεων (πολυκαναλικό σύστημα), στην ανάπτυξη εναλλακτικών καναλιών διανομής, στην επέκταση μας εκτός των συνόρων σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές. Σε οικονομικό επίπεδο, θα είμαστε έτοιμοι να ανακοινώσουμε τα μεγέθη μας το προσεχές δεκαήμερο. Ωστόσο, θεωρώ ότι το 2007 έκλεισε σύμφωνα με τις αρχικές μας προβλέψεις. To 2007, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών θα κλείσει στα 37,5 εκατ. ευρώ και οι πωλήσεις της μητρικής στα 31 εκατ. ευρώ.
Πόσες εταιρείες απαρτίζουν το πελατολόγιό σας;
Η πλειονότητα των μεγάλων και μεσαίων επιχειρήσεων. Ωστόσο, στο σημείο αυτό θα ήθελα να επισημάνω ότι πρωταρχικός μας στόχος δεν είναι να αποκτήσουμε έναν ακόμη πελάτη, αλλά να κτίσουμε μία μακροχρόνια σχέση μαζί του. Επί παραδείγματι με την εταιρεία Jumbo συνεργαζόμαστε πάνω από 15 χρόνια. Συνολικά το πελατολόγιό μας περιλαμβάνει σήμερα περισσότερεςαπό 2.500 επιχειρήσεις. Ωστόσο, εκτός από τον τομέα ολοκληρωμένων λύσεων εξοπλισμού καταστημάτων & αποθηκών, αναπτύσσουμε και το κομμάτι της εμπορίας και διανομής τεχνικών προϊόντων. Σε αυτό το πεδίο συνεργαζόμαστε με αξιόλογες εταιρείες όπως το Praktiker, η Leroy Merlin που τις προμηθεύουμε με είδη που κινούνται στην λογική του Do it your self.
Πως καλύπτετε τις ανάγκες των πελατών σας;
Σήμερα, η Εταιρία καλύπτει όλες τις ανάγκες των πωλήσεων από 2 κέντρα διανομής. Στα Οινόφυτα Βοιωτίας (54ο χλμ, επί της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας), από τους νέους αποθηκευτικούς χώρους οι οποίοι καλύπτουν τις ανάγκες της περιοχής Αθηνών, της Δυτικής και Νοτίου Ελλάδος και των Νησιών.Στην Θεσσαλονίκη περιοχή Σίνδου (10ο χλμ, επί της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης Κατερίνης) που καλύπτει τις ανάγκες της περιοχής της Θεσσαλονίκης, της Κεντρικής και Βορείου Ελλάδος και των Βαλκανίων.
Αληθεύει, ότι το επόμενο μεγάλο βήμα σας, όσον αφορά την ελληνική αγορά, είναι η εδραίωση του σήματος Organizer Stores;
Είναι μία νέα δραστηριότητα για εμάς και είναι εύλογο σε αυτή να εστιάζουμε μεγάλο μέρος των δυνατοτήτων μας. Είναι θετικό ότι τα δύο καταστήματα που ήδη λειτουργούν -στο Ρέντη και στα Γλυκά Νερά- τρέχουν με διψήφια ποσοστά ανόδου. Για το λόγο αυτό, η διοίκηση της εταιρείας έχει αποφασίσει να προχωρήσει εφόσον βεβαίως βρεθούν και οι κατάλληλοι χώροι στη λειτουργία 2-3 νέων καταστημάτων της Οrganizer Stores μέσα στο 2008. Ο στόχος που έχει τεθεί για τηπροσεχή πενταετία, είναι το συγκεκριμένο δίκτυο να απαριθμεί περί τα 10 σημεία πώλησης, τα οποία εκτιμώ ότι μπορούν να αποφέρουν στον όμιλο τουλάχιστον 50 εκατ. ευρώ έσοδα.
Πιστεύετε ότι τα Οrganizer Stores θα μπορούσαν να «τρέξουν» και στο εξωτερικό;
Είμαι σίγουρος για αυτό. ’λλωστε έχουμε ξεκινήσει εδώ και αρκετά χρόνια κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση. Δηλαδή εντός του 2009 πρόκειται να λειτουργήσουμε το πρώτο μας κατάστημα στη Ρουμανία σε έκταση που έχουμε αγοράσει. Μόνο τα κτιριακά πιστεύω ότι θα κοστίσουν περί τα 8 εκατ. ευρώ. Η απόφαση της εισόδου μας στην αγορά της Ρουμανίας στηρίχθηκε αφενός στα περιθώρια ανάπτυξης της χώρας αυτής και αφετέρου στο γεγονός ότι πολλές εταιρείες που έχουμε πελάτες στην ελληνική αγορά ήδη δραστηριοποιούνται στην γείτονα χώρα.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr