Βρισκόμαστε στη μέση των εκπτώσεων. Ποια είναι η αίσθησή σας για το σύνολο της αγοράς και πως πηγαίνουν τα πράγματα για το Attica Department;
Δεν πρόκειται να πω κάτι πρωτότυπο, καθώς όλοι βλέπουμε και ζούμε την κατάσταση. Η γενικότερη οικονομική στενότητα που υπάρχει έχει δημιουργήσει μία μεγάλη γκρίνια στην αγορά. Τα περισσότερα καταστήματα, ήλπιζαν στην διάρκεια των εκπτώσεων να καλύψουν τις απώλειες των προηγούμενων μηνών και όπως φαίνεται αυτό δεν πρόκειται να συμβεί. Οσον αφορά το Attica, η χρονιά ξεκίνησε πολύ δυναμικά με αύξηση πωλήσεων κατά 46%, ενώ η περίοδος των εκπτώσεων τρέχει με βελτιωμένες πωλήσεις κατά 30%. Θεωρώ έτσι, ότι το δίμηνό μας σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό θα κλείσει από πλευράς τζίρου πάνω από 30%. Ποσοστό που θεωρώ σημαντικό, εάν λάβει κανείς υπόψη του την κακή σημερινή ψυχολογία του καταναλωτή.
Πιστεύετε ότι μετά από δύο χρόνια πλήρους λειτουργίας το Attica αποτελεί βασική επιλογή του καταναλωτή για τις αγορές του;
Είμαι σίγουρος για αυτό. ’λλωστε αυτό αποτυπώνεται και στα μεγέθη μας που κινούνται πάνω από τις προβλέψεις. Το Attica έχει καταφέρει να αυξάνει σε καθημερινή βάση των αριθμό των επισκεπτών του. Οι καταναλωτές που μας επισκέπτονται αντιλαμβάνονται από την πρώτη στιγμή ότι στο πολυκατάστημα μπορούν να βρουν αυτό που θέλουν επιλέγοντας μέσα από μία ποικιλία προτάσεων που τους κάνουμε στις καλύτερες τιμές.
Οι προβλέψεις μου για την τρέχουσα περίοδο είναι ότι το Attica Department θα πάει ακόμη καλύτερα, ξεπερνώντας σε τζίρο τα 110 εκατ. ευρώ και τα προ φόρων καθαρά κέρδη τα 9 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζω ότι το 2007 οι πωλήσεις μας έκλεισαν στα 93 εκατ. ευρώ από 70 εκατ. ευρώ και τα προ φόρων καθαρά κέρδη, αν και δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμη, πιστεύω ότι θα ξεπεράσουν τα 6 εκατ. ευρώ από 2,3 εκατ. ευρώ.
Το επόμενο στοίχημά σας που θα βρίσκεται στο Golden Hall θα ονομάζεται τελικώς Sacks ή Attica; Και ποιες είναι οι προβλέψεις σας για την πορεία του;
Κάθε ενδεχόμενο είναι ανοιχτό. Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι οι συζητήσεις μας με την πολυεθνική είναι σε εξέλιξη. Ωστόσο, ξέρετε και ξέρουμε, ότι το θέμα πρέπει να αποφασιστεί άμεσα, καθώς σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που υπάρχει το νέο μας πολυκατάστημα θα ξεκινήσει να λειτουργεί τη φετινή χρονιά και συγκεκριμένα το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Οσον αφορά τις προβλέψεις για την πορεία του είναι να πιάσει τα 70 εκατ. ευρώ το πρώτο χρόνο λειτουργίας του. Αυτό που θα ήθελα να πω είναι ότι το νέο πολυκατάστημα που θα κοστίσει περί τα 15 εκατ. ευρώ, θα έχει σημαντικές διαφοροποιήσεις από το Αttica Department. Και άρα οποιαδήποτε σύγκριση μεταξύ τους είναι άκρη. Επί παραδείγματι το νέο μας πολυκατάστημα θα επεκτείνεται σε 12.000 τ.μ., ενώ το Αttica καταλαμβάνει έκταση 25.000 τ.μ. Παράλληλα, στο νέο πολυκατάστημα ο στόχος μας είναι να δώσουμε έμφαση σε κάποιες κατηγορίες προϊόντων και συγκεκριμένα στην ένδυση-υπόδηση, τα καλλυντικά και τα αξεσουάρ, φιλοξενώντας περί τα 300 σήματα. Αντίστοιχα στο Αttica υπάρχουν πάνω από 600 σήματα και αυτό γιατί εκτός από τις προαναφερθέντες κατηγορίες, έχουμε και έπιπλα σπιτιού, αθλητικά είδη κ.λπ.
Ολοκληρώνοντας κ. Λαμπρόπουλε, ποιοι είναι οι σχεδιασμοί σας με το ΧΑ αλλά και με το εξωτερικό;
Σχεδιασμοί υπάρχουν, όμως θεωρώ ότι στην παρούσα φάση προέχειη λειτουργία του δεύτερου πολυκαταστήματος. Λόγω αυτού του γεγονότος, άλλωστε, μετατέθηκε και η είσοδός μας στη Κεφαλαιαγορά. Οσον αφορά την επέκτασή μας εκτός του λεκανοπεδίου αλλά και εκτός των ελληνικών συνόρων θεωρώ, ότι οι υπάρχουν δυνατότητες και όταν έρθει η σωστή ώρα θα τεθεί το όλο θέμα επί τάπητος.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr