1) Τα τελευταία χρόνια η αγορά των ηλεκτρικών ειδών βρίσκεται σε έντονη κινητικότητα. Που θα "κάτσει η μπίλια" κ. Γ. Μπουρλέκα;
Δεν ξέρω. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι αναμένω ανακατατάξεις στο χώρο, αφενός λόγω της γενικότερης οικονομικής στενότητας και αφετέρου λόγω του ανταγωνισμού που έχει χτυπήσει κόκκινο. Μην ξεχνάμε ότι αναμένουμε την δραστηριοποίηση και άλλων πολυεθνικών αλυσίδων στην ελληνική αγορά και αυτό θα οξύνει ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Είναι σαφές ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα το έχουν οι μικροί και ανοργάνωτοι.
2) Πως σκοπεύει να αντιμετωπίσει η Εlectronet τον οξύ αυτό ανταγωνισμό;
Εχουμε ξεκινήσει εντατικά προσπάθειες και αυτές θα ολοκληρωθούν άμεσα προκειμένου να συνδέσουμε οn line ολόκληρη την αλυσίδα. Δεν νοείται υπό τις παρούσες συνθήκες να μην ξέρεις ανά πάσα στιγμή και προς πάσα κατεύθυνση τι γίνεται στα καταστήματα. Επίσης στις βασικές μας προτεραιότητες είναι με την κατάλληλη διαφημιστική προβολή να συσφίξουμε ακόμη περισσότερο τις σχέσεις μας με τον καταναλωτή στον οποίο πρέπει να του δείχνουμε καθημερινώς τις διαφορές της δικής μας αλυσίδας από τον ανταγωνισμό. Διαφορές σε επίπεδο τιμών, προϊόντων και βεβαίως προσφερομένων υπηρεσιών. Τέλος η ολοκλήρωση των ανακαινίσεων των καταστημάτων μας αποτελεί βασική προτεραιότητα της στρατηγικής μας. Θέλουμε τα καταστήματά της παράλληλα με την διευρυμένη ποικιλία ειδών που διαθέτουν να είναι και ευχάριστα σε αυτούς που τα επισκέπτονται.
3) Οσον αφορά το δίκτυο σας, πόσα καταστήματα περιλαμβάνει σήμερα και ποιες οι εκτιμήσεις για την πορεία τους;
Η αλυσίδα Electronet περιλαμβάνει 90 καταστήματα, τα οποία διαχειρίζονται τα 65 μέλη μας. Ο στόχος μας είναι η παράλληλη ανάπτυξη του δικτύου στην Αττική αλλά και τη περιφέρεια. Δεν μπορώ να σας πω ακριβώς τον αριθμό των νέων σημείων που σκοπεύουμε να εγκαινιάσουμε το 2008, καθώς αυτό εξαρτάται άμεσα από τους χώρους που θα βρούμε και αν αυτοί συμφωνούν με τις προδιαγραφές μας. αυτό που μπορώ να πω είναι ότι η αλυσίδα μας σήμερα ελέγχει πανελλαδικά μερίδιο της τάξεως του 12%
Σε οικονομικό επίπεδο, οι πωλήσεις μας στην λιανική διαμορφώθηκαν το 2007 στα 180 εκατ. ευρώ, ενώ τα προ φόρων κέρδη ανά κατάστημα είναι μεταξύ 2%-5% του πραγματοποιηθέντος τζίρου. Οσον αφορά τον φορέα, δηλαδή την Electronet AE που πουλά χονδρικώς στα καταστήματα της αλυσίδας έκλεισε την περυσινή χρήση με τζίρο ύψους 120 εκατ. ευρώ και προ φόρων καθαρά κέρδη της τάξεως των 800 χιλ. ευρώ.
4) Την τελευταία τριετία ο κλάδος μας έχει συνηθίσει σε μεγάλα έως πολύ μεγάλα καταστήματα. Ποια είναι η πολιτική που ακολουθείται προς αυτή την κατεύθυνση;
Μολονότι τα καταστήματα μας μπορεί να είναι από 200 τ.μ. έως και 1.300 τ.μ. σαφώς η πολιτική μας πια είναι τα μεγαλύτερα καταστήματα. αυτό που προσπαθούμε είναι σε όλα μας τα σημεία ανεξάρτητα από έκταση να χωράμε όλη την γκάμα μας που αποτελείται από 12.500 ενεργούς κωδικούς. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να αναφέρω ότι από τα προϊόντα μας το 2007, το 39% του τζίρου μας προήλθε από τις λευκές συσκευές, το 12% από τα κλιματιστικά και το 11% από τις μικροσυσκευές.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr