Οπως ανέφερε o διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ζερόμ Λουμπέρ (Jérôme Loubère), η στρατηγική κινείται σε τρεις άξονες στην διατήρηση των ανταγωνιστικών τιμών, στην πρωτοπορία, μέσα από την παρουσία στα ράφια μας όλων των νέων προϊόντων και στη συνεχή παροχή νέων καινοτόμων υπηρεσιών . «Η καινοτομία αποτελεί μέρος της βασικής μας στρατηγικής και πιστεύουμε ότι αυτό φαίνεται και μέσα από τις ενέργειες μάρκετινγκ που πραγματοποιούμε κάθε φορά και προσπαθούμε ο καταναλωτής να συμμετέχει μαζί μας, να κερδίζει πραγματικά. Αυτή η διαδραστικότητα, η συμμετοχή του πελάτη μέσα από τις καμπάνιες μάρκετινγκ έχουμε δει ότι πραγματικά ενδιαφέρει τον καταναλωτή και ότι ανταποκρίνεται.»
Την ίδια εμπορική πολιτική ακολουθεί ο ελληνικός όμιλος και στην αγορά της Κύπρου, ενώ αντίστοιχη σκοπεύει να εφαρμόσει στη Βουλγαρία στην οποία και θα δραστηριοποιηθεί την φετινή περίοδο το 2008. Η επιτυχημένη αυτή πολιτική επισημαίνει το διοικητικό στέλεχος του ομίλου έχει ήδη αποτυπωθεί στα μεγέθη της Κύπρου, όπου οι πωλήσεις από 85 εκατ. ευρώ έχουν φθάσει τα 200 εκατ. ευρώ.
Αντίστοιχα στην αγορά της Βουλγαρίας ο όμιλος στοχεύει στη δημιουργία ενός δικτύου 20 καταστημάτων, μέσω της υλοποίησης ενός επενδυτικού προγράμματος ύψους 200 εκατ. ευρώ, με στόχο την απόσπαση ενός μεριδίου αγοράς της τάξης του 20% εντός των επόμενων 5 έως 7 ετών.
Οσον αφορά το δίκτυο στην ελληνική αγορά τα πλάνα της Καρφούρ Μαρινόπουλος προβλέπουν την ίδρυση συνολικά 62 νέων καταστημάτων -εξ αυτών τα 2 υπέρ μάρκετ Carrefour, τα 15 σούπερ μάρκετ Champion εταιρικά και τα 45 σούπερ μάρκετ franchise. Από τα τελευταία τα 20 θα είναι 5' Μαρινόπουλος, τα 5 Champion και τα υπόλοιπα 20 Smile. To 2007 η εταιρεία εγκαινίασε ένα νέο Carrefour στην Πειραιώς, 20 Champion εταιρικά και 21 franchise, από τα οποία τα 15 ήταν 5' Μαρινόπουλος, τα 5 Champion και το 1 Smile.
Εντωμεταξύ σε ανοδική τροχιά βρίσκονται όμως και τα μεγέθη της ελληνικής αγοράς, καθώς οι περυσινές πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 2,1 δισ. ευρώ ενισχυμένες κατά 105% έναντι του 2006. Συνολικά το groυp στη διάρκεια του περυσινού διαστήματος βελτίωσε το κύκλο εργασιών του κατά 7% και από 86,3 δισ. ευρώ έφθασε τα 92 δισ. ευρώ.
Η ανάπτυξη των καταστημάτων franchising αλλά και η είσοδος στην αγορά των cash & Carry είναι δύο ακόμη σημαντικές προτεραιότητες για το γρουπ. Σύμφωνα με τον Ζερόμ Λουμπέρ πρόκειται για δραστηριότητες που αναπτύσσονται ταχύτατα και παράλληλα μέσω αυτών μας δίνεται η δυνατότητα να έρθουμε πιο κοντά με τον απλό καταναλωτή ή τον επαγγελματία. Ειδικότερα για την αγορά του cash & carry το management της εταιρείας αποφάσισε το άνοιγμα καταστημάτων χονδρικής πώλησης, τα οποία θα προσφέρουν μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων για επαγγελματίες, στοχεύοντας σε μία εξειδικευμένη αγορά, η οποία υπολογίζεται ότι είναι της τάξης των 1,1 δισ. ευρώσε ετήσια βάση.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr