Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, μέσα από μια ιδιαίτερα απλή διαδικασία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αναφορά ή καταγγελία τους και να παραλάβουν την απάντηση στην προσωπική τους Θυρίδα στο gov.gr, εύκολα και χωρίς περιττή γραφειοκρατία.
Για την υποβολή της αίτησης:
- Οι πολίτες συνδέονται με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασής τους στο TaxisNet ή τους κωδικούς e - Banking.
- Καταχωρίζουν ή επιβεβαιώνουν στην εφαρμογή τα στοιχεία που απαιτούνται, επισυνάπτουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και υποβάλλουν την αναφορά ή καταγγελία τους.
- Με την υποβολή, η αναφορά ή καταγγελία αποστέλλεται ηλεκτρονικά στην Θυρίδα του Πυροσβεστικού Σώματος, στην αρμόδια Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών για έλεγχο και ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας οι πολίτες ενημερώνονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση και SMS στον αριθμό κινητού τηλεφώνου, που έχουν δηλώσει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, στο emep.gov.gr.
Η απάντηση αποστέλλεται στην προσωπική Θυρίδα του πολίτη στο gov.gr και φέρει τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας του gov.gr, δηλαδή μοναδικό κωδικό αριθμό σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR, καθώς και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έχει ισχύ όταν διακινείται τόσο ως ηλεκτρονικό έγγραφο, όσο και ως έντυπο έγγραφο.
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της υπηρεσίας έγινε από το Πυροσβεστικό Σώμα, τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Τα στοιχεία των πολιτών αντλούνται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr