Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Ειδικότερα, η νέα έκδοση της έρευνας YouGov Profiles που προσφέρεται στην Ελλάδα από την Focus Bari αποκαλύπτει ότι:
- Ένας στους δύο Έλληνες συστηματικά προσπαθεί να χάσει βάρος, αξιόλογες αναλογίες ομολογούν «συναισθηματικό φαγητό» και ένας στους τέσσερις πιστεύει ότι για να είναι κανείς όμορφος πρέπει να είναι λεπτός.
- Ενώ θεωρητικά γνωρίζουν ποια είναι η υγιεινή διατροφή, συχνά υποκύπτουν σε πειρασμούςπου τους προσφέρουν απόλαυση, ενώ γνωρίζουν πως δεν τους κάνουν καλό.
- Η διαφήμιση και τα ΜΜΕ επηρεάζουν το κοινό σχετικά με τα ιδανικά σωματικά πρότυπαγι’ αυτό και οι καταναλωτές προτιμούν να βλέπουν «αληθινούς ανθρώπους» στις διαφημίσεις, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι…
- Το 28% των νέων συγκρίνει τον εαυτό του με τους Fitness Influencersστα social media!
- H ανάγκη για οικονομία οδηγεί τους Έλληνες καταναλωτές σε έξυπνες αγορές, προσφορές και εκπτώσεις και στα τρόφιμα / είδη μπακαλικής, «σφίγγοντας» τον προϋπολογισμό τους και μένοντας αυστηρά στη λίστα για τα ψώνια όταν πηγαίνουν στο σουπερμάρκετ.
- Όσον αφορά στο αλκοόλ, οι Έλληνες προτιμούν το κρασί και τη μπύρα περισσότερο από τα οινοπνευματώδη ποτά, πίνουν συνήθως όταν βγαίνουν έξω και δύο στους τρεις δηλώνουν ότι δεν τους χρειάζεται να πιούν για να έρθουν στο κέφι!
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ