Ο κ. Καρύδης είπε στον ΑΝΤ1 ότι όπως διαπίστωσε κατά την αυτοψία του στο ΟΑΚΑ, ακόμη και ένα μη ειδικός μπορεί να δει ότι στο στέγαστρο που είναι ένας ολόκληρος μηχανισμός «δεν υπάρχουν μπουλόνια, έχουν φύγει, έχουν σκουριάζει, έχουν σπάσει. Γιατί συμβαίνει όλο αυτό; Προφανώς είναι έλλειψη συντήρησης».
«Πρέπει να υπάρχει πρωτόκολλο ελέγχου ανάλογα με το στοιχείο και τις περιβαλλοντικές συνθήκες. Τα ελατήρια πρέπει να ελέγχονται πολύ πιο συχνά, αλλιώτικα στην αρχή ή στο τέλος του καλοκαιριού, δεδομένου ότι έχουν ελαστικότητα και με την ζέση και το κρύο συστέλλονται και διαστέλλονται», τόνισε ο Καρύδης.
Επεσήμανε ότι είναι σημαντικό το εγχειρίδιο συντήρησης, το οποίο, όπως αποκάλυψε την Κυριακή ο ΑΝΤ1, έχει χαθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες, τονίζοντας ότι «τέτοιο κατασκεύασμα θέλει και τον ανάλογο μηχανισμό συντήρησης. Δεν μπορεί να έχουμε 20 χρόνια να σφίξουμε τις βίδες!».
Μάλιστα, όπως αποκάλυψε, επισκέφθηκε ο ίδιος την γέφυρα στην Κατεχάκη, όπου υπάρχει στέγαστρο του Καλατράβα και όπως επεσήμανε «στην Κατεχάκη, δαπάνησα 1,5 ώρα και έλεγξα τους τένοντες, τα ελατήρια, τα μπουλόνια, τα πάντα. Δεν υπάρχει τίποτα, είναι όλα μια χαρά. Τέτοιος έλεγχος πρέπει να γίνεται παντού».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr