Η Πρόεδρος του σχολείου, Πέγκυ Πελώνη, είπε στους βουλευτές ότι στόχος ήταν να ενθαρρυνθούν οι νέοι να «ξεπεράσουν τους φόβους για το πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να βλάψει την ανθρωπότητα ή να είναι ένα κακό που θα «καταστρέψει τον κόσμο» και αντ' αυτού, με τη σωστή νοοτροπία, να αγκαλιάσουν ή ακόμα και να ξεκινήσουν την αλλαγή, μέσα από ένα ηθικό πρίσμα. Αυτό θα οδηγήσει την επόμενη γενιά να είναι λύτες προβλημάτων, κριτικοί στοχαστές και καινοτόμοι, παρά θύματα της τεχνολογικής αλλαγής».
Ο Αδριανός Μπότσιος, μέλος της ομάδας που δημιούργησε το «Niki», είπε ότι υπάρχουν δύο βασικά οφέλη από την πρακτική εμπειρία:
«Το πρώτο είναι η ικανότητα των μαθητών να εξερευνήσουν το άγνωστο «μαύρο κουτί» και να μάθουν πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι AI , και να δημιουργήσουν τους δικούς τους αλγόριθμους με βάση κάτι στο οποίο θέλουν να βρουν μια λύση. Και το δεύτερο, είναι να το κάνουν ηθικά. Αυτό είναι το νόημα της «Συνειδητοποιημένης Ιθαγένειας» στο σχολείο μας.
Ο Kristian Bartholin, Επικεφαλής της Μονάδας Ψηφιακής Ανάπτυξης στο Συμβούλιο της Ευρώπης, περιέγραψε το έργο του οργανισμού στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης.
Νίκος Ρούσσης – Στρασβούργο
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr