Στην απολογία του υποστήριξε ότι ευθύνη δεν έχουν μόνο οι σταθμάρχες στον σταθμό της Λάρισας αλλά και ο σταθμάρχης στα Παλαιοφάρσαλα, ο οποίος-όπως είπε- δεν τους ενημέρωσε για την καθυστέρηση, περίπου μίας ώρας, της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Υποστήριξε επίσης ότι ο μοιραίος σταθμάρχης Λάρισας, που είναι επίσης προφυλακισμένος, μπορούσε να χειριστεί μόνος του σε βάρδια.
Επιπλέον, ισχυρίστηκε ότι αυτός απλά προτείνει τις βάρδιες του προσωπικού και οι ανώτεροί του, τις εγκρίνουν.
Όσον αφορά το γεγονός ότι οι δύο σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα από το προγραμματισμένο τέλος της βάρδιάς τους, δήλωσε άγνοια. Ο ίδιος είχε μεριμνήσει να υπάρχουν τρεις σταθμάρχες στον σταθμό μέχρις τις 23:00, ενώ ισχυρίστηκε ότι μετά τις 23:00 δεν ήταν προγραμματισμένο κάποιο επιβατικό τρένο.
Δικαιολογώντας την απόφασή του να αφήσει μόνο στην βραδινή βάρδια τον μοιραίο σταθμάρχη, είπε είχε είχε ήδη εργαστεί σε τρεις σταθμούς.
Πάντως οι ισχυρισμοί του δεν έπεισαν τον εφέτη ανακριτή, που έχει αναλάβει την υπόθεση του δυστυχήματος των Τεμπών, και κρίθηκε προφυλακιστέος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr