Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Οι πολίτες μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα άρχισαν να το επισκέπτονται και να το χρησιμοποιούν, έχοντας τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν τις συναλλαγές τους με το κράτος από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς μετακινήσεις και περιττή γραφειοκρατία και να εξυπηρετούνται.
Ο αριθμός των ψηφιακών υπηρεσιών τον Μάρτιο του 2020 ήταν 501 φτάνοντας τον Νοέμβριο του 2022 τις 1.490, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει ο αριθμός των πολιτών (συνολικά 8.134.174) που έχουν χρησιμοποιήσει την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη και έχουν εξυπηρετηθεί τουλάχιστον μια φορά, εκδίδοντας ένα τουλάχιστον έγγραφο ή υποβάλλοντας μια ηλεκτρονική δήλωση.
Όσο για τα έγγραφα ή δηλώσεις που έχουν εκδοθεί ή υποβληθεί ηλεκτρονικά από την αρχή λειτουργίας του gov.gr μέχρι σήμερα αριθμούν τα 227.585.781.
Εξάλλου, όπως έχει τονίσει ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης «η ψηφιακή πολιτική είναι κοινωνική πολιτική, μια πολιτική που πρέπει να έχει στο επίκεντρό της τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών. Με αυτό στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας, προχωρήσαμε στην ανάπτυξη υπηρεσιών και εφαρμογών με πολιτοκεντρικό σχεδιασμό».
Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, που επικαλείται το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι δέκα πιο δημοφιλείς υπηρεσίες που συγκεντρώνουν τα περισσότερα «κλικ» είναι:
Αξίζει πάντως να σημειώσουμε ότι στο σύνολό τους τα πιστοποιητικά δημοτολογίου (οικογενειακής κατάστασης, γέννησης, ιθαγένειας, εγγυτέρων) φτάνουν τα 6.730.705, ενώ οι ληξιαρχικές πράξεις (γάμου, γέννησης, συμφώνου συμβίωσης, θανάτου) φτάνουν το 1.285.942.