Είσαστε από τις πρώτες εταιρείες εστίασης που αποφάσισαν να δοκιμάσουν την τύχη τους στο εξωτερικό και όπως όλα δείχνουν πηγαίνετε καλά. Ποια είναι τα επόμενα βήματά σας;
Μετά τη Ρουμανία και τη Κύπρο όπου δραστηριοποιούμαστε το πλάνο που έχουμε χαράξει είναι η είσοδός μας στην Αλβανία, τη Βουλγαρία, τη Σερβία ενώ μας ενδιαφέρουν και οι περιοχές του Μαυροβουνίου. Μπορώ να πω ότι το 2008 θα μας βρει στην Αλβανία, όπου εκεί πλέον η κατάσταση έχει ομαλοποιηθεί σημαντικά. Παράλληλα με την επέκτασή μας εκεί σκοπεύουμε να εντείνουμε την παρουσία μας στην Ρουμανία, όπου ήδη λειτουργούμε 11 καταστήματα και το πλάνο είναι να εγκαινιάσουμε ακόμη πέντε τη νέα χρονιά.
Πόσο ικανοποιημένος είστε από την πορεία της θυγατρικής σας στη Ρουμανία;
Θεωρώ ότι τα δύσκολα έχουν περάσει. Η Εταιρεία έχει μπει πλέον σε μία πορεία ανάπτυξης και ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές μας γνωρίζουν. Ενδεικτικό αυτού είναι τα οικονομικά μεγέθη της θυγατρικής μας τα οποία χρόνο με το χρόνο είναι και καλύτερα. Για το 2007 ο τζίρος της θα είναι πάνω από 4 εκατ. ευρώ και το ΕΒITDA κερδοφόρο.
Πρόσφατα το όνομα της εταιρείας ενεπλάκη σε ένα σενάριο περί ενδεχόμενης εξαγοράς της από τον όμιλο Vivartia. Τι έχετε να πείτε πάνω σε αυτό;
Το σενάριο αυτό έχει διαψευστεί από τη πρώτη στιγμή γιατί δεν υφίσταται. Πιστεύω ότι ο χάρτης της εστίασης στην ελληνική αγορά είναι σχεδιασμένος εδώ και καιρό και ως εκ τούτου δεν θα πρέπει να αναμένουμε και συνταρακτικές αλλαγές στο μέλλον. Ο ανταγωνισμός έχει κορυφωθεί σε κάποιες κατηγορίες της σχετικής αγοράς και από την άλλη το γεγονός ότι έχει να αντιμετωπίσει παρά πολλές θεσμικές δυσκολίες κυρίως στο επίπεδο της λειτουργίας των καταστημάτων αποτρέπει νέους επίδοξους παίκτες. Πιστεύω λοιπόν ότι όποιες στρατηγικές συμμετοχές ανακύψουν στο μέλλον θα είναι επενδυτικού χαρακτήρα μόνο.
Ειδικότερα όσον αφορά το δίκτυο της Γρηγόρης Μικρογεύματα ποιο είναι αναπτυξιακό πλάνο που έχετε χαράξει κ. Β. Γεωργάτο;
Καταρχήν ο στόχος μας πλέον είναι σαφής. Επικέντρωση της επιχειρηματικής προσπάθειας στην ενίσχυση των σημάτων Γρηγόρης και Cofferight τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Για φέτος είχαμε υπολογίζει να δημιουργήσουμε 20 καταστήματα και τελικά απ ότι φαίνεται θα τον ξεπεράσουμε τον στόχο. Ανάλογο αριθμό καταστημάτων σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε και το 2008. Από πλευράς οικονομικών αποτελεσμάτων αναμένω ότι ο ενοποιημένος τζίρος θα κλείσει πάνω από 45 εκατ. ευρώ και τα προ φόρων αποτελέσματα θα ξεπεράσουν το 1,5 εκατ. ευρώ.
Δ. Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr