"Τα μέχρι τώρα στοιχεία για τις αφίξεις τουριστών στην Ελλάδα είναι πολύ ενθαρρυντικά για την ελληνική οικονομία και για το εισόδημα της μέσης ελληνικής οικογένειας" λέει ο κ. Κικίλιας, αναφέροντας όμως ότι ο πόλεμος επηρεάζει παγκοσμίως το τουριστικό προϊόν.
Όπως σημειώνει "εμείς θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά, κάτι που κάνουμε από την πρώτη ημέρα στο Υπουργείο, ώστε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό για τη χώρα και θα κάνουμε ταμείο στο τέλος του 2022".
"Tα χρήματα από τον τουρισμό περνούν κάθετα και οριζόντια, άμεσα, χωρίς μεσάζοντες και καθυστερήσεις σε όλους: στον επιχειρηματία της εστίασης, τον εργαζόμενο στον τουρισμό, τον ιδιοκτήτη ενοικιαζόμενων δωματίων, την εφοδιαστική αλυσίδα, τον μεταφορέα, τον ιδιοκτήτη ενός μίνι μάρκετ, τον αγρότη" επισημαίνει, χαρακτηρίζοντας τον τουρισμό ως "λαϊκή οικονομία της χώρας".
Αναφορικά με τη στρατηγική του υπουργείου τουρισμού ο κ. Κικίλιας την περιγράφει ως μια "door too door" στρατηγική προαναγγέλλοντας επισκέψεις στη Ρουμανία, που είναι Νο1 στον οδικό τουρισμό, στη Σερβία και στη Γερμανία. "Θα είμαστε εκεί για να στείλουμε το μήνυμα ότι η Ελλάδα είναι το ομορφότερο μέρος του κόσμου" δηλώνει χαρακτηριστικά, λέγοντας ότι η ανάδειξη νέων προορισμών είναι ο λόγος που φέτος για πρώτη φορά στην ιστορία του ο ΕΟΤ και το Υπουργείο Τουρισμού κάνουν καμπάνια και τους 12 μήνες του χρόνου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr