Τόνισε, δε, πως αν και πρόκειται για την πιο σύγχρονη οδό, ταυτόχρονα είναι και η πιο επικίνδυνη της χώρας.
Όπως εξήγησε ο Ευθύμης Λέκκας, μιλώντας στο Mega, ο ίδιος μπήκε στην Αττική Οδό καθαρά για ερευνητικούς λόγους, με σκοπό να δει τις αδυναμίες και να καταγράψει τα δεδομένα που υπήρχαν.
«Από τις 11 το πρωί δεν υπήρχε καμία πληροφόρηση, ενώ είχε στρώσει το χιόνι. Δύο ώρες μετά διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε κανένα μηχάνημα που να παίρνει το χιόνι. Τα επόμενα στοιχεία ήταν ακόμα πιο επιβαρυντικά… Οι υπεύθυνοι της Αττικής Οδού δεν είχαν επίγνωση της κατάστασης. Τα οχήματα έμπαιναν χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να βγουν. Οι υπεύθυνοι δεν είχαν αντίληψη κινδύνου, δεν είχαν αντίληψη της κατάστασης», είπε ο καθηγητής.
Στη συνέχεια ο κ. Λέκκας επιχείρησε να επικοινωνήσει με τον αριθμό της Αττικής Οδού, όμως δεν ήταν δυνατό. «Και από την απέναντι πλευρά, από την είσοδο, υπήρχε αθρόα προσέλευση οχημάτων για να πάνε σε ένα σημείο όπου ήταν αδύνατος ο απεγκλωβισμός, αδύνατη η έξοδος από την Αττική Οδό. Δεν έφταιξε μόνο η Αττική Οδός, επιχειρησιακά δεν ήμασταν έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε αυτή την καταστροφή», συνέχισε.
«Η Αττική Οδός, αν και σύγχρονη, είναι πλέον η πιο επικίνδυνη οδός της χώρας, γιατί δεν υπάρχει διαφυγή. Θα έπρεπε κάθε 2 με 5 χιλιόμετρα να υπάρχουν διέξοδοι για τον κόσμο, δεν υπήρχαν! Αντί να είναι οδός διαφυγής, είναι οδός εγκλωβισμού», κατέληξε ο κ. Λέκκας.
Νωρίτερα σήμερα (26/1) ο κ. Λέκκας, μιλώντας στην ΕΡΤ, τόνισε πως «υπήρξαν τεράστια προβλήματα στον επιχειρησιακό σχεδιασμό», ενώ πρόσθεσε πως «αποτύχαμε παταγωδώς».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr