Όπως σημειώνει, έχουν περάσει 17 χρόνια από την επαναλειτουργία του Τραμ και θεωρούµε πως έχει γίνει συνείδηση σε όλους ότι πρέπει να ενισχυθούν τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς, αφού αποτελούν οικονοµική, φιλική προς το περιβάλλον κι αξιόπιστη λύση για την ασφαλή µετακίνηση των κάτοικων, όχι µόνο του κέντρου της πρωτεύουσας, αλλά και του ευρύτερου συγκροτήµατος των Αθηνών.
Τον Μάρτιο του 2019 τοποθετήθηκε η νέα τηλεματική με σκοπό τη βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου προς το επιβατικό κοινό.
«Δυστυχώς, µέχρι σήµερα µόνο τα αντίθετα αποτελέσµατα έχει φέρει» επισημαίνει το σωματείο κι εξηγεί πως η προβληµατική λειτουργία της «νέας τηλεματικής» αποτελεί µείζον θέµα για τη γραµµή Τραμ, «που παραµένει 22 µήνες άλυτο. Όλο αυτό το διάστηµα, το προσωπικό λειτουργίας της γραµµής Τραµ (ηλεκτροδηγοί, Κέντρο Έλεγχου, επόπτες συρµών, επιθεωρητές λειτουργίας) δίνει µεγάλο αγώνα για να διασφαλίσει τις καλύτερες συνθήκες ασφάλειας στα δροµολόγια. Η επέκταση της γραµµής Τραμ προς τον Πειραιά είναι "προ των πυλών" και παρά τις αλλεπάλληλες επιστολές διαµαρτυρίας, εξώδικα, για το θέµα της "νέας τηλεµατικής", προς κάθε κατεύθυνση, τα προβλήµατα συνεχίζονται. Είναι απορίας άξιο, γιατί ακόµα και σήµερα - µετά από δύο ολόκληρα χρόνια δοκιµαστικής λειτουργίας της "νέας τηλεµατικής" - η διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. ανέχεται την τακτική της αναδόχου εταιρείας, η οποία, είτε δεν µπορεί, είτε δεν ενδιαφέρεται να λύσει τα προβλήµατα».
Οι ηλεκτροδηγοί στη γραµµή Τραμ δηλώνου πως «παρ' όλες τις δυσκολίες που αντιµετωπίζουν καθηµερινά και πολλές φορές υπερβάλλοντας εαυτόν, προσπαθούν να βγάλουν εις πέρας το δύσκολο συγκοινωνιακό έργο, µε αποτέλεσµα τα τελευταία χρόνια να έχουν γίνει "σάκος του µποξ". Οι καθηµερινές δυσλειτουργίες του δοκιµαστικού συστήµατος επιφέρουν σοβαρά προβλήµατα στη λειτουργία και την ασφάλεια των δροµολογίων, σηµαντική οικονοµική ζηµία στην εταιρεία, προβλήµατα στην εξυπηρέτηση του ήδη ταλαιπωρηµένου επιβατικού κοινού και τελικώς την πλήρη απαξίωση του µέσου».