Συγκεκριμένα, επρόκειτο για:
- 13 θανατηφόρα με 13 νεκρούς
- 11 σοβαρά με 12 σοβαρά τραυματίες
- 418 ελαφρά με 511 ελαφρά τραυματίες.
Τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.
Το ίδιο χρονικό διάστημα, στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην περιοχή της Αττικής, βεβαιώθηκαν 17.374 παραβάσεις, από τις οποίες 852 σε βαθμό πλημμελήματος.
Ενδεικτικά βεβαιώθηκαν:
- 156 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 42 σε βαθμό πλημμελήματος
- 2.153 για υπέρβαση ορίου ταχύτητας
- 257 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
- 352 για χρήση κινητού τηλεφώνου
- 373 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας και
- 1.402 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους.
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, η σωστή οδική συμπεριφορά των οδηγών και η τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις τόσο για την ασφαλή μετακίνηση, όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr