Μεγάλες ουρές έχουν σχηματιστεί από νωρίς το πρωί στο κεντρικό κατάστημα της ΔΕΗ στην οδό Αριστείδου στο κέντρο της Αθήνας, που επαναλειτουργεί από σήμερα.
Προφανώς, αρκετοί συμπολίτες μας δεν κατάφεραν να αξιοποιήσουν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, που δίνουν τη δυνατότητα να κάνουμε τις δουλειές μας από το σπίτι. Περισσότερα από 500 άτομα περίμεναν, σύμφωνα με πληροφορίες στις ουρές, γεγονός που ασφαλώς προκαλεί μεγάλη ανησυχία. Η είσοδος στο κτίριο γίνεται ανά δέκα άτομα, ωστόσο έξω από το κτίριο δεν τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις.
Δεν κόβεται το ρεύμα
Για τη μεγάλη ουρά και το συνωστισμό που παρατηρείται έξω από το κατάστημα της ΔΕΗ μίλησε στον «Θέμα 104,6», η Σοφία Δήμτσα, διευθύντρια εταιρικών σχέσεων και επικοινωνίας της ΔΕΗ.
«Δυστυχώς και παρά τις προειδοποιήσεις μας και ότι καλούσαμε τον κόσμο να τα κάνει τις συναλλαγές του ηλεκτρονικά, ο κόσμος έχει πάει εκεί. Έχουν παραβιάσει τα μέτρα ασφαλείας», ανέφερε η Σοφία Δήμτσα.
Όπως είπε στον Θέμα 104,6, «μέσα στη στοά υπάρχουν ειδικές ταινίες, υπάρχει θερμομέτρηση. Εκεί είναι 12 άτομα προσωπικό και παίρνουν τα στοιχεία του και θα τους καλέσουμε εμείς. Δυστυχώς παρά τις εκκλήσεις ο κόσμος δεν τηρεί τις αποστάσεις. Έχουμε ζητήσει την συμβολή της αστυνομίας. Εμείς καλούμε τους πολίτες να προσέξουν την υγεία τους. Να γνωρίζουν ότι δεν κινδυνεύουν να του κοπεί το ρεύμα».
«Έλλειψη σχεδιασμού»
Για «έλλειψη σχεδιασμού» κατηγόρησε την κυβέρνηση και τη διοίκηση της ΔΕΗ ο εκπρόσωπος Τύπου του Κινήματος Αλλαγής Παύλος Χρηστίδης, σχολιάζοντας τις εικόνες συνωστισμού έξω από τα κεντρικά γραφεία της επιχείρησης.
«Οι εικόνες συνωστισμού έξω από τα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ δείχνουν έλλειψη σχεδιασμού από τον αρμόδιο Υπουργό και τη διοίκηση της ΔΕΗ. Αποτελούν δε, κίνδυνο για τη δημόσια υγεία» δήλωσε, προσθέτοντας: «Όσο η κυβέρνηση επιλέγει την επικοινωνία εις βάρος της πραγματικής πολιτικής, οι πολίτες θα μένουν απροστάτευτοι».
ΔΕΗ: Ομαλοποιείται η κατάσταση
Τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως η κατάσταση ομαλοποιείται. Σύμφωνα με ενημέρωση της δημόσιας εταιρίας, οι υπάλληλοι του καταστήματος κράτησαν τα στοιχεία των καταναλωτών ώστε να κληθούν από το «11770» και να πληρώσουν μέσω της τηλεφωνικής υπηρεσίας. Η ΔΕΗ θα τηλεφωνεί στους συγκεκριμένους πελάτες της προκειμένου να διευθετούν τις υποχρεώσεις τους από απόσταση.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr