Τα παραπάνω συμπεράσματα προέκυψαν από το Β’ Μέρος της διαδικτυακής έρευνας που πραγματοποίησε η ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας η οποία αποτελείται από την Ροδούλα Τσιότσου, καθηγήτρια και διευθύντρια του MARLAB, τον Αχιλλέα Μπούκη, λέκτορα στο Πανεπιστήμιο του Sussex και την Νικολέττα Σιαμάγκα, επίκουρη καθηγήτρια στο Α.Π.Θ.. Η συλλογή των δεδομένων του Β’ μέρους έγινε το διάστημα το διάστημα 23/4 με 28/4 ενώ απάντησαν 1073 Έλληνες καταναλωτές.
Σύμφωνα με τα αποτέλεσματα της έρευνας, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων επιθυμεί να δοθεί voucher για να κάνει διακοπές φέτος (66,45) ενώ η παροχή voucher αυξάνει τις προθέσεις των Ελλήνων να κάνουν διακοπές σχεδόν κατά 20% (από 47% που ήταν η αρχική πρόθεση σε 66,4%).
Το 71,1% προτείνει το ποσό του voucher να κυμαίνεται από 200 έως 400. Όπως προκύπτει, η παροχή voucher μπορεί να διαφοροποιήσει περισσότερο την επιλογή του προορισμού των διακοπών των Ελλήνων, λιγότερο την περίοδο και ακόμα λιγότερο το είδος της διαμονής τους .
Την ίδια ώρα, οι Έλληνες στην πλειοψηφία τους αναμένουν πτώση στις τιμές των ξενοδοχείων ενώ θεωρούν ότι οι τιμές των εστιατορίων θα παραμείνουν ίδιες κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών τους διακοπών. Αναφορικά με τις οικονομικές συνέπειες στην τσέπη των Ελλήνων, το 75% βίωσε μικρή έως μεγάλη μείωση στο εισόδημά του λόγω COVID-19.
Πάντως στο ερώτημα αν σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές φέτος το καλοκαίρι το 47% απάντησε θετικά, το 34% απάντησε ότι δεν έχει αποφασίσει ακόμα, ενώ το 19% απάντησε ότι δεν σκοπεύει να κάνει διακοπές.
Με την πρόταση "Εάν λάμβανα ένα voucher διακοπών από το Ελληνικό κράτος, τότε σίγουρα θα έκανα διακοπές στην Ελλάδα", συμφωνεί σε απόλυτα ή σε μεγάλο βαθμό το 66,4% των ερωτηθέντων, ενώ μόνο ένα 9% αυτών διαφωνεί με αυτό. Παρόλα αυτά είναι αξιοσημείωτο ότι το 24,6% των ερωτηθέντων δεν είναι σίγουρο ακόμη και σε αυτή την περίπτωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr