Για το θέμα η υπουργός Παιδείας ζήτησε σχετική εισήγηση από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σχετικά με το ποσοστό μείωσης ανά μάθημα. Όπως αναφέρεται το Ινστιτούτο προκρίνει δύο διαφορετικά σενάρια, με το πρώτο να προβλέπει μείωση της εξεταστέας ύλης βάσει όσων είχαν διδαχθεί οι μαθητές πριν την απαγόρευση λειτουργίας των σχολείων και το δεύτερο να αφορά την περίπτωση που ανοίξουν τα σχολεία μετά το Πάσχα –κάτι πάντως που θα φαίνεται δυνατό- οπότε η μείωση θα είναι μικρότερη καθώς θα υπάρχει διάστημα και για νέα διδασκαλία μαθημάτων.
Πρόβλημα υπάρχει με ορισμένα μαθήματα όπως η Βιολογία, τα Μαθηματικά ή τα Αρχαία Ελληνικά, καθώς σε ορισμένες περιοχές λόγω καθυστέρησης πρόσληψης αναπληρωτών, οι μαθητές έχουν διδαχθεί λιγότερη ύλη σε σχέση με άλλα λύκεια της χώρας. Υπάρχουν κάποιες σκέψεις για τον τρόπο που οι μαθητές αυτοί θα μπορούσαν να αναπληρώσουν την ύλη, ώστε η μείωση της εξεταστέας να είναι κοινή για όλα τα σχολεία.
Ζητούμενο για το υπουργείο Παιδείας είναι και ο προσδιορισμός της ημερομηνίας των Πανελλαδικών. «Ακούμε τους ειδικούς. Δεν θέλουμε να ανακοινώσουμε τώρα ημερομηνίες και να αναγκαστούμε στη συνέχεια να τις αλλάξουμε. Άρα πρέπει να έχουμε τα δεδομένα από τους ειδικούς» έχει σημειώσει η κα. Κεραμέως. Σε κάθε περίπτωση επιδίωξη της κυβέρνησης είναι να διεξαχθούν όσο πιο κοντά στην αρχική ημερομηνία που είχε προβλεφθεί.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr