Αυτά ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, σε συνεντεύξεις του στον ΑΝΤ1 και στο MEGA.
Ο κ. Πιερρακάκης μίλησε για τις ενέργειες που έχει κάνει η κυβέρνηση προς διευκόλυνση της εξυπηρέτησης των πολιτών σχετικά με θέματα που αφορούν στις δημόσιες υπηρεσίες και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση.
«Τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα καθίστανται η απόλυτη κρίσιμη υποδομή της χώρας γιατί σχεδόν όλοι επικοινωνούν μέσω αυτών», δήλωσε ο υπουργός και ανέλυσε τις πρωτοβουλίες που έχει πάρει το υπουργείο προς βελτίωση αυτών των υπηρεσιών.
Σημείο «κλειδί» οι κωδικοί του Taxisnet
Η πλατφόρμα gov.gr, είναι το πρώτο σχέδιο της κυβέρνησης προς αυτή την κατεύθυνση. Πρόκειται για μια «ψηφιακή πύλη του Δημοσίου», η οποία θα κατατάσσει και θα κωδικοποιεί όλες τις υπηρεσίες που παρέχει το κεντρικό κράτος. Οι νέες υπηρεσίες που προστίθενται στην πλατφόρμα αυτή, είναι η εξουσιοδότηση και η υπεύθυνη δήλωση.
Σύμφωνα λοιπόν με τον υπουργό, δε θα είναι απαραίτητη πλέον η φυσική παρουσία, αλλά θα αποστέλλεται ένα μήνυμα στο κινητό και από εκεί θα λαμβάνεται το εκάστοτε επιθυμητό έγγραφο. Σημείο «κλειδί» για αυτές τις υπηρεσίες θα είναι οι κωδικοί του Taxisnet, με τους οποίους θα γίνεται και η σύνδεση.
Οι δύο πυλώνες του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Μία πρόσθετη υπηρεσία που σχεδιάζει το υπουργείο από κοινού με το υπουργείο Υγείας είναι η άυλη συνταγογράφηση, η συνταγή δηλαδή απευθείας στο κινητό.
Τέλος, σύμφωνα με τον κ. Πιερρακάκη, η πολιτική του υπουργείου χωρίζεται σε δύο πυλώνες. «Την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών και να μην υπάρχει πρόβλημα στα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα».
Διαβάστε επίσης:
Ο δεκάλογος της υπεύθυνης χρήσης των τηλεπικοινωνιών
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr