Ειδικότερα, όπως τόνισε η κ. Καραβασίλη, «η Ελλάδα αδικεί τον εαυτό της, καθώς οι μέχρι σήμερα υπολογισμοί δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα», αφού σε ό,τι αφορά στις μπαταρίες μολύβδου οξέως στην Ελλάδα, σύμφωνα με τις απολογιστικές εκθέσεις, καταγράφεται ποσότητα που οδηγήθηκε στην ανακύκλωση σχεδόν ταυτόσημη με την ποσότητα εισηγμένων μπαταριών που καταγράφει η ΕΛΣΤΑΤ.
Μάλιστα επισημαίνει, ότι ο εθνικός στόχος δεν μπορεί παρά να ταυτιστεί με το μέσο όρο των εισαγωγών συσσωρευτών σε μια εύλογη περίοδο 3-5 ετών, όπως αυτές καταγράφονται με ιδιαίτερη προσοχή και επιμέλεια από την ΕΛΣΤΑΤ.
Σημειώνεται ότι συνολικά στον χώρο της μπαταρίας αυτοκινήτων, όπου κάθε χρόνο στην Ε.Ε., χρησιμοποιούνται 800.000 τόνοι μπαταρίας, το 80%-95% ανακυκλώνεται ενώ το 15% αφορά στα οχήματα στο τέλος του κύκλου της ζωής τους.
Αντίστοιχα στις βιομηχανικές μπαταρίες, που υπολογίζονται σε περίπου 200.000 τόνους και όπου το 97% είναι συσσωρευτές μολύβδου οξέως, αυτές συλλέγονται στο σύνολό τους όμως είναι δύσκολο να εκτιμηθεί το ποσοστό ανακύκλωσής τους λόγω της μεγάλης διάρκειας ζωής που έχουν.
Σημειώνεται τέλος, ότι τα στοιχεία της έρευνας - μελέτης που εκπονήθηκε από την κ. Άννα Κάντζα, υπεύθυνη Δικτύου και Ποιότητας της Re-Battery A.E., αποτυπώνουν τα πραγματικά μεγέθη της ανακύκλωσης που καθορίζουν τον Εθνικό Στόχο και προσδιορίζονται επιστημονικά και τεκμηριωμένα με ανάλυση στοιχείων, μεγεθών και ποσοτήτων από αξιόπιστες επίσημες πηγές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr