Με την προσθήκη ειδικής σήμανσης στις συσκευασίες, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να αξιολογούν τις τροφές που καταναλώνουν, καθώς γνωρίζουν πού παράγεται κάθε προϊόν και τι είδους επεξεργασία έχει υποστεί πριν καταλήξει στο πιάτο τους.
Η σημασία της ασφάλειας των τροφίμων βρέθηκε στο επίκεντρο εκπαιδευτικού σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «ΟΠΑΠ Forward». Έμπειροι σύμβουλοι και επαγγελματίες της αγοράς από εταιρείες όπως η Accenture και η IBM, ενημέρωσαν τους συμμετέχοντες επιχειρηματίες σχετικά με τα οφέλη από την εφαρμογή της ιχνηλασιμότητας, τόσο για την εγγύηση της ποιότητας των προϊόντων, όσο και για τη δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές.
Δείτε το βίντεο:
Το πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward», το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με τον διεθνή μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Endeavor, υποστηρίζει συνολικά 50 αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Όλες τους λαμβάνουν εξειδικευμένη και ολοκληρωμένη υποστήριξη, αλλά και πρόσβαση σε ένα δίκτυο υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς, που τις βοηθούν να ξεπεράσουν τυχόν εμπόδια και δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και να εξελιχθούν σε μεγάλες και επιτυχημένες επιχειρήσεις που καινοτομούν, εξάγουν και αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο τους.
Οι 40 εταιρείες που παρακολούθησαν τους δύο πρώτους κύκλους του προγράμματος κατάφεραν να αυξήσουν, έως σήμερα, τον κύκλο εργασιών τους κατά 21%. Ταυτόχρονα, δημιούργησαν 751 νέες άμεσες θέσεις εργασίας, ενώ μέσω των συνεργασιών που αναπτύχθηκαν στην αγορά, υποστηρίζουν 5.410 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr