Στο πλαίσιο σχετικής συνέντευξης Τύπου, που δόθηκε το μεσημέρι στο δημαρχιακό μέγαρο Θεσσαλονίκης, ο απερχόμενος δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης, έβαλε την πρώτη ψηφιακή υπογραφή σε έγγραφο, αναφέροντας πως ήταν ένα «όνειρο που γίνεται πραγματικότητα».
«Στόχος μας είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Να μην είναι απαραίτητο να ακουμπάει σ’ ένα γκισέ και να περιμένει σε ουρές. Μπήκαμε στην ηλεκτρονική εποχή. Ξεκινάμε πιλοτικά, βάζουμε μπροστά μια νέα προσπάθεια. Οι υπηρεσίες παύουν να κυκλοφορούν έγγραφα, όλα θα γίνονται ηλεκτρονικά με έναν και μοναδικό αριθμό πρωτοκόλλου», είπε ο κ.Μπουτάρης.
Ο κ.Μπουτάρης πρόσθεσε πως το βάρος για τα επόμενα βήματα, που αφορά απλούστευση και τυποποίηση των διαδικασιών, πέφτει στη νέα διοίκηση του Κωνσταντίνου Ζέρβα, που θα αναλάβει από 1ης Σεπτεμβρίου.
Ο αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Κοινωνίας των Πολιτών, ΝίκοςΦωτίου, πρόσθεσε από την πλευρά του πως η εκπαίδευση και τα σεμινάρια των εργαζομένων έχουν ολοκληρωθεί και πως βασική επιδίωξη είναι «η εξυπηρέτηση του δημότη και η βελτίωση της κατάστασης των υπηρεσιών».
«Κάθε αρχή και δύσκολη. Ξεκινάμε πιλοτικά, όμως θέλουμε να είμαστε σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο εφαρμογής όταν θα παραδώσουμε στην επόμενη διοίκηση» συμπλήρωσε ο κ.Φωτίου, λέγοντας πως έχουν ήδη τοποθετηθεί τα απαραίτητα λογισμικά στους υπολογιστές των υπηρεσιών για είσοδο στη νέα ηλεκτρονική εποχή.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, μέσω του συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων μεταξύ των υπηρεσιών του δήμου Θεσσαλονίκης θα εξοικονομούνται κάθε χρόνο περίπου 6 εκατ. ευρώ από το χαρτί, τους εκτυπωτές, τα αναλώσιμα και τις άσκοπες εργατοώρες των εργαζομένων, ενώ θα υπάρχει διαφάνεια στις διαδικασίες καθώς θα καταγράφεται κάθε ενέργεια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr