Μέσα από το www.fashion-research.gr θα ανακαλύψετε μία ολοκληρωμένη καταγραφή της αγοράς της online μόδας, με πλούσιο και αναλυτικό υλικό και πληροφορίες σχετικά με οτιδήποτε έχει να κάνει με το shopping.
Τα αποτελέσματα από την έρευνα μόδας για το 2018 που διεξήχθη σε 1000 συμμετέχοντες από την Ελλάδα οι οποίοι επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους μέσα από το www.GLAMI.gr, προσφέρουν βαθιά και ουσιαστική γνώση σχετικά με τις συνήθειες των καταναλωτών αλλά και τον τομέα του fashion e-commerce στην Ελλάδα.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις μόδας στην Ελλάδα υπολογίζεται πως παρουσίασαν αύξηση κατά 8% σε σχέση με το περασμένο έτος ενώ αντίθετα, οι πωλήσεις των φυσικών καταστημάτων μόδας παρέμειναν σε σταθερά επίπεδα.
Ο παράγοντας της ανθεκτικότητας φαίνεται πως αποτελεί σπουδαίο κίνητρο προκειμένου να προβεί κάποιος σε μία αγορά. Σε σχετική ερώτηση αναφορικά με το ποιο είναι το κυριότερο στοιχείο που συνυπολογίζει κανείς πριν επενδύσει σε κάτι, το 59% απάντησαν πως ήταν πρόθυμοι να διαθέσουν περισσότερα χρήματα για ένα item καλής ποιότητας το οποίο θα μπορέσουν να κρατήσουν περισσότερα χρόνια στην ντουλάπα τους. Η μεγαλύτερη μάλιστα βαρύτητα δίνεται συνήθως στα πανωφόρια, αφού οι περισσότεροι επιβεβαίωσαν ότι συνηθίζουν να φορούν ένα παλτό ή ένα jacket τουλάχιστον 30 φορές πριν το απομακρύνουν από τη γκαρνταρόμπα τους.
Τις τελευταίες σεζόν σημειώνεται στροφή των καταναλωτών και των fashion influencers προς τα brands και τους σχεδιαστές που φέρουν ελληνική ταυτότητα. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, το 61% των χρηστών του www.GLAMI.gr έχει κάνει αγορές από ελληνικά e-shops ενώ το 91% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται να προσθέσει στην γκαρνταρόμπα του κάποιο ελληνικό item μόδας στο άμεσο μέλλον.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr