Ειδικότερα, σύμφωνα με το κείμενο της επιστολής:
«…Πρόκειται για τον Ν. 4388/2016 και την Εφαρμοστική αυτού Υπ. Απόφαση ΔΝΣγ/οικ. 70849/ΦΝ 393/26-10-2017, βάσει των οποίων οι Υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών έδωσαν πρόσφατα εντολή στις Αυτοδιοικητικές Αρχές του Θριασίου να αναρτήσουν σχετικές πινακίδες απαγόρευσης της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων σε κρίσιμο τμήμα του οδικού δικτύου της εν λόγω περιοχής.
Είναι προφανές ότι η Υπουργική Απόφαση στοχεύει στην ενίσχυση της χρήσης - μετά διοδίων - των αυτοκινητοδρόμων και των οδών ταχείας κυκλοφορίας, με παράλληλη ελάφρυνση του κυκλοφοριακού φόρτου σε εναλλακτικές, παράπλευρες αυτών, οδούς.
Αναφερόμενοι, όμως, στην περιοχή του Θριασίου, όπου εδρεύουν οι περισσότερες βιομηχανικές και μεταφορικές εταιρείες της χώρας και λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα της περιοχής, αφού κρίσιμες υποδομές (σύνδεση Λ. Σχιστού – Περιφερειακής Αιγάλεω, παράπλευροι Αττικής οδού και έξοδος 3 αυτής) δεν έχουν ακόμη πραγματοποιηθεί, ενώ παράλληλα απουσιάζει ενιαίο, παράπλευρο οδικό δίκτυο, αλλά διαχεόμενο σε εναλλακτικές οδούς σε όλο το Θριάσιο, η εφαρμογή τέτοιων νομοθετικών μέτρων, επί του παρόντος, δεν αποτελεί μόνον μία ακόμη γραφειοκρατική και οικονομική επιβάρυνση, αλλά καθιστά απολύτως αδύνατη την δυνατότητα επιβίωσης της τοπικής επιχειρηματικότητας.
Γι’ αυτό άλλωστε υπήρξε αναβολή εφαρμογής των νομοθετικών αυτών ρυθμίσεων, ειδικά για το Θριάσιο, αναγνωρίζοντας τις απαγορευτικές προϋποθέσεις, που συνδέονται με ένα τόσο μεγάλο και κρίσιμο τμήμα του οδικού δικτύου της περιοχής.
Με δεδομένα τα ανωτέρω και τη βούλησή σας να λαμβάνονται μέτρα εφαρμόσιμα και ωφέλιμα, τόσο για την τοπική, όσο και για τη εθνική μας οικονομία, παρακαλούμε για την προσωρινή αναστολή της απαγόρευσης της κυκλοφορίας στο Θριάσιο και επαναθεώρηση αυτής, βάσει ολοκληρωμένης συγκοινωνιακής και οικονομοτεχνικής μελέτης».
Σε αυτό το πλαίσιο, ο κ. Βασίλης Κορκίδης, δήλωσε: «Πρόκειται για ένα εξαιρετικά σοβαρό και επείγον θέμα που επηρεάζει, αυτή τη στιγμή, άμεσα την βιωσιμότητα χιλιάδων επιχειρήσεων της περιοχής και των μεταφορέων. Η ανταγωνιστικότητα της χώρας, στη μετά την κρίση εποχή, θα κριθεί από την επιτυχή προσαρμογή των επιχειρήσεων στις απαιτήσεις και τις ευκαιρίες του σύγχρονου περιβάλλοντος, το οποίο όμως είναι ακόμα υπό διαμόρφωση. Γι’ αυτό τον λόγο, η κυβέρνηση δεν θα πρέπει να θέτει πρόσθετα προσκόμματα και επιπλέον επιβαρύνσεις που δημιουργούν, σε καθημερινή βάση, προβλήματα στην άσκηση της επιχειρηματικότητας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr