Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής στατιστικής υπηρεσίας (Eurostat), το 72% των πολιτών στην Ελλάδα δήλωσε ότι χρησιμοποίησε το Internet τους τρεις προηγούμενους μήνες.
Πρόκειται για ποσοστό αρκετά χαμηλότερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, που είναι 85%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ρουμανία με το αντίστοιχο ποσοστό να είναι 71%, ενώ δύο θέσεις πάνω από την Ελλάδα βρίσκονται ακόμη δύο χώρες του ευρωπαϊκού Νότου, η Ιταλία (74%) και η Πορτογαλία.
Πρώτη η Δανία
Σχεδόν καθολική, αντιθέτως, είναι η χρήση του Διαδικτύου στη Δανία, όπου το 98% των πολιτών δήλωσε το 2018 ότι χρησιμοποίησε το Ιnternet τους τρεις προηγούμενους μήνες.
Οι πολίτες της Ευρωπαϊκής Ενωσης χρησιμοποιούν το Internet κυρίως για να στέλνουν και να λαμβάνουν e-mails (σε ποσοστό 73%), για τηλεφωνικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις (42%), για την είσοδο σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (56%), για να βρίσκουν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες (70%), για τη διενέργεια τραπεζικών συναλλαγών (Ιnternet banking), με το σχετικό ποσοστό σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ενωσης να διαμορφώνεται σε 54%, για την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών (19%), για να κλείσουν ραντεβού με κάποιο επαγγελματία (17%), για να αναζητήσουν πληροφορίες για θέματα υγείας (52%), για να παίξουν ή να «κατεβάσουν» παιχνίδια (29%), για να ακούσουν μουσική π.χ. μέσω διαδικτυακού ραδιοφώνου (48%), για να δουν τηλεόραση (36%), για να παρακολουθήσουν διαφημιστικά βίντεο (26%), για να δουν βίντεο μέσω υπηρεσιών διαμοιρασμού, όπως είναι για παράδειγμα το YouTube (53%), και τέλος για να δουν βίντεο από εμπορικές υπηρεσίες ή από υπηρεσίες διαμοιρασμού (57%).
Στην Ελλάδα το Διαδίκτυο χρησιμοποιείται κυρίως για την αναζήτηση πληροφοριών για αγαθά και υπηρεσίες (65%), για τη λήψη και την αποστολή e-mails (54%), αλλά και για τη συμμετοχή σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (53%). Ενδιαφέρον παρουσιάζει, επίσης, το γεγονός ότι το 43% των Ελλήνων χρησιμοποιεί το Internet για να βρει πληροφορίες σχετικά με ζητήματα υγείας.
Χαμηλά στο εμπόριο
Εξαιρετικά χαμηλή είναι η χρήση του Διαδικτύου στην Ελλάδα στο εμπόριο και συγκεκριμένα για την πώληση αγαθών (μόλις το 3% αξιοποιεί το Internet για αυτόν τον σκοπό) και για το κλείσιμο ραντεβού με κάποιον επαγγελματία (7%).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr