Όπως αναφέρουν οι σχετικές ανακοινώσεις του Δήμου, πρόκειται για ένα νέο δίκτυο, που θα συνδεθεί με το υπάρχον «Γκάζι – Φάληρο» και θα περνά από την Κυψέλη, τους Αμπελόκηπους, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι και τα Πετράλωνα, είτε με τη δημιουργία ποδηλατολωρίδων, είτε με την κατασκευή δρόμων αποκλειστικής κυκλοφορίας ποδηλάτου (bicycle streets).
Όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση του δήμου Αθηναίων, στην περιοχή των Εξαρχείων και του Κολωνακίου το δίκτυο υποδομών θα γίνει για τις οδούς Στουρνάρη, Αραχώβης, Σολωμού, Ανδρέα Μεταξά, Διδότου, Ναυαρίνου, Σκουφά, Σόλωνος, Μασσαλίας, Ηρακλείτου, Μαυρομιχάλη και Ζωοδόχου Πηγής. Στην περιοχή έχουν επιλεγεί ζευγάρια δρόμων, οι οποίοι θα χρησιμοποιούνται για άνοδο ή για κάθοδο και θα συνδέουν τη Λ. Αλεξάνδρας με το ιστορικό κέντρο της πόλης αλλά και με τον κεντρικό άξονα «Κηφισιά – Κέντρο» που αναμένεται να δημιουργηθεί.
Οι παρεμβάσεις στην Κυψέλη αφορούν στην περιοχή που περικλείεται από τις οδούς Μιχαήλ Βόδα, 3ης Σεπτεμβρίου, Αγίου Μελετίου και Ηπείρου. Στην περιοχή αυτή προτείνεται συνολικά η συνύπαρξη ποδηλάτων και Ι.Χ. με την Μιχαήλ Βόδα να δέχεται και αποκλειστική λωρίδα κίνησης ποδηλάτου. Στην 7η δημοτική κοινότητα θα δημιουργηθεί αποκλειστική λωρίδα ποδηλάτων στην οδό Καλλιγά.
Σύμφωνα με τον δήμαρχο Αθηναίων κ. Γιώργο Καμίνη «η πόλη μπαίνει στη σωστή πορεία. Δίνουμε συνεχώς χώρο στον πεζό και τον ποδηλάτη, ενθαρρύνουμε τη χρήση φιλικών στο περιβάλλον μέσων μετακίνησης, επιδιώκοντας παράλληλα τη μείωση της χρήσης των Ι.Χ. αυτοκινήτων και την αύξηση χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς».
Για τη δημιουργία του συγκεκριμένου έργου, ο δήμος Αθηναίων αξιοποίησε τις συνεργασίες του με το δίκτυο C40 και ιδιαίτερα με το Walking and Cycling Network. Στη διάρκεια της προετοιμασίας της πρότασης, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις και επαφές με το αντίστοιχο τμήμα του δήμου της Βιέννης.
Κατά τον δήμο Αθηναίων, βασικός στόχος είναι το δίκτυο να συνδεθεί με τον ήδη λειτουργικό άξονα «Γκάζι – Φάληρο». Μία διαδρομή περίπου 7,5 χιλιόμετρα που ξεκινάει από το φαληρικό δέλτα, περνάει μέσα από το Μοσχάτο, την Καλλιθέα, παράλληλα τις γραμμές του ΗΣΑΠ και καταλήγει στον Ταύρο και τα Πετράλωνα, μέχρι το ύψος της Τεχνόπολης του δήμου Αθηναίων.
Την ίδια στιγμή, ξεκινάει η προετοιμασία για τη σύνδεση του άξονα «Γκάζι - Κηφισιά», έργο που σύμφωνα με τον δήμο Αθηναίων, αναμένεται να υλοποιηθεί από την περιφέρεια Αττικής. Τα δύο δίκτυα θα συνδέονται με τον κύριο άξονα «Κηφισιά – Γκάζι» και, κατ' επέκταση, συνδέονται τόσο μεταξύ τους όσο και με το ιστορικό κέντρο της πόλης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr