Ο διεθνής θεσμός της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών γιορτάζεται σε πάνω από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.
Για 2η φορά στην Ελλάδα, την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, η εξυπηρέτηση πρωταγωνιστεί σε ειδικές δράσεις για τους καταναλωτές στα καταστήματα των συμμετεχουσών εταιρειών αλλά και εσωτερικές δράσεις για τους εργαζόμενους. Στόχος των δράσεων είναι η εκπαίδευση του κοινού αλλά και των εταιρειών σε θέματα ποιότητας εξυπηρέτησης, η δημιουργική διάδραση με τους καταναλωτές και η επιβράβευση των καλών πρακτικών εξυπηρέτησης.
Το ΕΙΕΠ, το οποίο διοργανώνει και συντονίζει την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, έχει δημιουργήσει το exclusive mobile app «ΕΙΕΠ», διαθέσιμο σε android δωρεάν, που περιλαμβάνει τα προφίλ των συμμετεχουσών εταιρειών αλλά και τις δράσεις που οργανώνουν. Ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Είμαστε πολύ περήφανοι που οι εταιρείες και οι ίδιοι οι πελάτες έχουν αγκαλιάσει τον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών. Φέτος, ξεπεράσαμε κάθε προσδοκία με την συμμετοχή 84 εταιρειών οι οποίες επιβεβαιώνουν την δέσμευσή τους στην ποιοτική εξυπηρέτηση και είμαστε σίγουροι ότι και οι καταναλωτές θα ανταποκριθούν και θα συμμετάσχουν στις δράσεις.»
Περισσότερες από 80 εταιρείες συμμετέχουν στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, επιβεβαιώνοντας ότι η Εξυπηρέτηση αποτελεί βασική προτεραιότητα της εταιρικής, πελατοκεντρικής κουλτούρας τους.
Για να ενημερωθείτε για τις φετινές δράσεις και τις συμμετέχουσες εταιρείες της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών μπορείτε να επισκεφτείτε το www.customerservice.gr και τα Social Media του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Facebook, LinkedIn, Twitter).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr