Στο πόρισμα, ύστερα από εννέα επιθεωρήσεις του πλοίου, ερευνάται αναλυτικά αν το ρήγμα των περίπου 2-3 μέτρων στα ύφαλα του πλοίου σχετίζεται με πιθανή έκρηξη. Τα στοιχεία φέρεται ότι ανακύπτουν από την ανάλυση της στρέβλωσης και της παραμόρφωσης των μεταλλικών ελασμάτων στον χώρο του ρήγματος και από άλλα ευρήματα. Ωστόσο δεν φαίνεται να έχουν εντοπισθεί ίχνη εκρηκτικού μηχανισμού και πυρίτιδας, κάτι που ίσως αποδίδεται στην πολύμηνη βύθιση του πλοίου, όπως αναφέρει το δημοσίευμα.
Σε περίπτωση που επιβεβαιωθεί αυτό το ενδεχόμενο, δημιουργούνται νέα δεδομένα και πλήθος ερωτημάτων.
Τα «Νέα» επικοινώνησαν με τον καθηγητή Δημήτρη Παντελή, που είναι προϊστάμενος του Εργαστηρίου Ναυπηγικής και Τεχνολογίας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Ο καθηγητής αρνήθηκε να αναφέρει οτιδήποτε για το περιεχόμενο του πορίσματος, ωστόσο τόνισε ότι «το πόρισμα θα παραδοθεί τα επόμενα 24ωρα στις δικαστικές Αρχές» και ότι «σε αυτό προσδιορίζονται με ακρίβεια τα αίτια του συμβάντος με πλήρη ανάλυση όλων των ευρυμάτων».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr