Σύμφωνα με πηγές του λιμενικού που επικαλείται η εφημερίδα “Έθνος της Κυριακής”, προκλήθηκε βραχυκύκλωμα στο μοτέρ και από την υπερθέρμανση πήραν φωτιά τα καλώδια και στη συνέχεια τα σκέπαστρα των οχημάτων που βρίσκονταν στο γκαράζ του «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι μόλις τέσσερα λεπτά χρειάστηκαν να επεκταθεί η φωτιά στο σε τέτοιο βαθμό, ώστε να μην μπορεί να ελεγχθεί. Οι λόγοι που η φωτιά δεν πήρε μεγαλύτερες διαστάσεις οφείλονται στις πυράντοχες θύρες του “Ελευθέριος Βενιζέλος” που έκλεισαν και στεγανοποίησαν μεγάλα κομμάτια του πλοίου και στο σύστημα πυρόσβεσης που δημιούργησαν στα γκαράζ, τεχνητή ομίχλη νερού, χωρίς να κινδυνεύσει να πλημμυρίσει το πλοίο, όπως σημειώνεται.
Στο ρεπορτάζ της εφημερίδας αναφέρεται πως αν το πλοίο δεν ήταν καλής κατασκευής ή επαρκώς συντηρημένο, η φωτιά θα είχε εξαπλωθεί προς τα πάνω και ίσως βρισκόμασταν αντιμέτωποι με μια πολύνεκρη τραγωδία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr