Το συνέδριο διοργανώθηκε και φιλοξενήθηκε από την εταιρεία ερευνών, στρατηγικής και business intelligence ALTERNATIVE RESEARCH SOLUTIONS, εκπροσώπου του δικτύου WIN & GALLUP International στην Ελλάδα.
Κάθε χρόνο, το Συνέδριο πραγματοποιείται σε μια διαφορετική χώρα και σε διαφορετική ήπειρο. Τη φετινή διοργάνωση ανέλαβε η ALTERNATIVE RESEARCH SOLUTIONS μετά από ψηφοφορία των μελών του δικτύου.
Το Συνέδριο ήταν ένα συναρπαστικό τριήμερο ανταλλαγής ιδεών, πρακτικών και γνώσης και ένα σημαντικό γεγονός για την Ελλάδα και τον επιχειρηματικό κόσμο.
Το θέμα του φετινού Συνεδρίου είχε τίτλο «Collaboration for Growth» και ήταν αφιερωμένο στην ανάπτυξη μέσα από τη συνεργασία όλων των χωρών, σε περιόδους κρίσης και ιδιαίτερα σε μια εποχή προκλήσεων που διαμορφώνονται από τις ραγδαίες εξελίξεις που φέρνουν η τεχνολογία και η ψηφιακή δράση σε όλους τους τομείς της καθημερινής ζωής.
Στο Συνέδριο έλαβαν μέρος 130 σύνεδροι και σπουδαίοι ομιλητές από 63 χώρες από όλο τον κόσμο. Οι σύνεδροι και οι ομιλητές είναι οι ίδιοι επιχειρηματίες, Διευθύνοντες Σύμβουλοι και υψηλόβαθμα στελέχη των οργανισμών τους και συνθέτουν μια δυνατή κοινότητα opinion leaders και influencers στους τομείς της έρευνας και των δημοσκοπήσεων, του marketing και του business intelligence.
Η κυρία Αιμιλία Τσεϊμαζίδου, Πρόεδρος Δ.Σ της ALTERNATIVE RESEARCH SOLUTIONS και ο κύριος Τίτος Σιμιτζής, Managing Director της ALTERNATIVE RESEARCH SOLUTIONS χαιρέτησαν το συνέδριο και καλωσόρισαν τους συνέδρους και τους ομιλητές, εκ μέρους των Ελλήνων διοργανωτών.
Η κυρία Τσεϊμαζίδου παρουσίασε το θέμα του συνεδρίου «Collaboration for Growth» τονίζοντας τη σημασία του τίτλου και παρομοιάζοντας τις ομάδες εργασίας από όλον τον κόσμο με ένα μελίσσι (που ήταν και το σύμβολο του φετινού συνεδρίου), έναν υπερ-οργανισμό από ανεξάρτητες εταιρείες που, με εργατικότητα και συντονισμό, συνεργάζονται για να δημιουργήσουν κάτι πολύτιμο, για να παράξουν καινοτομία και ανανεώσιμη επιχειρηματική αξία στον τομέα της έρευνας και των δημοσκοπήσεων.
Την πρώτη μέρα των εργασιών, κεντρικός ομιλητής του Συνεδρίου ήταν ο Καθηγητής Νικόλαος Βέττας, Γενικός Διευθυντής του ΙΟΒΕ, καθηγητής και μέλος του Συμβουλίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο Καθηγητής Βέττας ανέλυσε από την πλευρά της οικονομίας το χρονικό της κρίσης στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση και τόνισε την ανάγκη αύξησης των επενδύσεων και της παραγωγικότητας ως μονόδρομο για την επίτευξη της ανάπτυξης σε όλους τους κλάδους της οικονομίας, δίνοντας ερεθίσματα σκέψης στους συνέδρους και για τις δικές τους χώρες.
Το συνέδριο μέσω video χαιρέτησαν επίσης σημαίνοντα στελέχη της αγοράς επικοινωνίας, marketing και έρευνας. Συγκεκριμένα, απηύθυναν χαιρετισμό οι κύριοι Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), Μανόλης Παπαπολύζος, Πρόεδρος Ένωσης Διαφημιστικών Εταιρειών Ελλάδας (ΕΔΕΕ), Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, Πρόεδρος Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ), Κωνσταντίνος Καμάρας, Πρόεδρος ΙΑΒ Εurope και Δημήτρης Μαύρος, Πρόεδρος Συλλόγου Εταιρειών Έρευνας και Δημοσκόπησης Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).
Βασικά συμπεράσματα του Συνεδρίου WIN & GALLUP ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE 2017 στην Αθήνα είναι:
-Η τεχνολογία αλλάζει την δουλειά των εταιρειών αγοράς και δημοσκοπήσεων με πολλούς τρόπους
-Τις βοηθά να κατεβάσουν τα κόστη τους, να γίνουν πιο γρήγορες, πιο αποτελεσματικές, ακριβέστερες και ποιοτικά καλύτερες
-Ταυτόχρονα όμως η τεχνολογία εισάγει νέες παραμέτρους στη δουλειά των εταιρειών έρευνας αγοράς και δημοσκοπήσεων :
-Πληθώρα ποιοτικών και ποσοτικών στοιχείων και πληροφοριών χωρίς κόστος, τα οποία οι άνθρωποι μοιράζονται μέσα από την καθημερινή χρήση συσκευών, αξεσουάρ, εφαρμογών ή κοινωνικών δικτύων και τα οποία, όταν αναλυθούν, εξηγούν τις συνήθειές τους και τις απόψεις τους
-Η εμπορική αξία και η ευρεία διαθεσιμότητα των στοιχείων αυτών επιτρέπει την ανταγωνιστική είσοδο στην αγορά, εταιρειών συμβούλων, εταιρειών software, ιντερνετικών εταιρειών ή startups. Οι εταιρείες αυτές διαθέτουν τεράστια ποσά σε R&D και αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς.
-Τα στοιχεία είναι «το νέο πετρέλαιο», αποκτούν δηλαδή τεράστια οικονομική αξία, τόση που αξίζει να διατίθενται δωρεάν οι εφαρμογές και οι συσκευές, προκειμένου να επιτραπεί από τους χρήστες η χρήση των στοιχείων τους.
-Η ESOMAR (η παγκόσμια ομοσπονδία εταιρειών έρευνας αγοράς και δημοσκοπήσεων) ανασκεύασε πλήρως και έθεσε σε εφαρμογή από το 2017 τον νέο της κώδικα δεοντολογίας και αυτορρύθμισης, ο οποίος περιλαμβάνει ένα πολύ αυστηρότερο πλαίσιο κανόνων για τη συλλογή και διάθεση των στοιχείων των χρηστών, και τις ευθύνες των εταιρειών που τα συλλέγουν.
-Ο νέος κώδικας αφορά κάθε μορφής και ειδικότητας εταιρεία ή οργανισμό μπορεί να συλλέγει τα στοιχεία αυτά, από social media μέχρι τους ίδιους τους πελάτες και από εταιρείες έρευνας αγοράς μέχρι εταιρείες software.
-Ο νέος κώδικας απαιτεί την συγκατάθεση των ατόμων από τα οποία προέρχονται τα στοιχεία, τόσο για τη συλλογή, όσο και για τον χρόνο και τον τρόπο αποθήκευσής τους, αλλά και για το σκοπό της χρήσης τους
-Οι εταιρείες εταιρειών και δημοσκοπήσεων πρέπει να μεταλλαχθούν ως προς τις ικανότητές τους για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στο νέο αυτό περιβάλλον και στον ανταγωνισμό, αλλά και να αναθεωρήσουν το σκοπό και τον τρόπο της εργασίας τους, κατανοώντας τις δυνάμεις και τις αδυναμίες τους και αναθεωρώντας τις προτεραιότητές τους, ακόμα και το επιχειρηματικό τους μοντέλο.
-Το επόμενο συνέδριο αποφασίστηκε να γίνει στη Βηρυτό του Λίβανου, το Μάιο του 2018.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr