Όπως αναφέρουν πληροφορίες οι τέσσερις πραγματογνώμονες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι το δυστύχημα συνέβη ως εξής: Πρώτα, το πολυτελές τζιπ έχασε λάδια και στη συνέχεια βενζίνη. Καθώς το πολυτελές τζιπ διένυε τα τελευταία 450 μέτρα, πριν σταματήσει, στην αριστερή λωρίδα, και καθώς χτυπούσε πάνω στο διαχωριστικό στηθαίο (περίπου 5 φορές) έσκασε το ελαστικό στον αριστερό μπροστινό τροχό και καθώς το Cayenne σύρθηκε μέχρι να σταματήσει, είναι πιθανό κατά την επαφή της ζάντας με το οδόστρωμα και το στηθαίο να προκλήθηκε σπίθα.
Ερευνάται επίσης το ενδεχόμενο να υπήρξε ρωγμή στον κινητήρα του πολυτελούς τζιπ ή κάποιο άλλο πρόβλημα στα ηλεκτρικά συστήματα ή στα φρένα.
Το υλικό από τις κάμερες της Αττικής Οδού αλλά και μαρτυρίες, φαίνεται να οδηγούν στο συμπέρασμα σε αυτό που από χθες ανέφεραν πηγές της ΕΛ.ΑΣ., ότι δηλαδή ο Μαυρίκος δεν ήταν σε κατάσταση να αντιδράσει.
Χαρακτηριστική είναι η φράση που χρησιμοποίησαν αστυνομικοί που μίλησαν στον Ελεύθερο Τύπο: Όποιος γιατρός και να τον εξέταζε, το πρώτο πράγμα που θα του επισήμαινε θα ήταν να μην οδηγήσει.
Σε κάθε περίπτωση όσον αφορά σε αυτό το σκέλος οι απαντήσεις θα δοθούν από τις ιστολογικές εξετάσεις τα αποτελέσματα των οποίων αναμένονται τις επόμενες ημέρες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr