Το πλοίο παρουσίασε το πρωί αιφνίδια κλίση όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του ο ΟΛΠ. Το «Παναγία Τήνου» παρέμενε στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά ακινητοποιημένο και κατασχεμένο από τον ΝΑΤ, χωρίς η πλοιοκτήτρια εταιρεία του, αν και είχε εκ του Νόμου υποχρέωση, να φροντίσει να εξαλείψει τους κινδύνους, παρά το γεγονός ότι έχει ειδικώς προσκληθεί από τη Διοίκηση του Οργανισμού, προστίθεται στην ανακοίνωση.
Από τον ΟΛΠ τονίζεται ακόμη ότι οι ενέργειες του Οργανισμού υπήρξαν άμεσες και αποτελεσματικές, τοποθετήθηκαν προληπτικά πλωτά φράγματα για την προστασία και παρακολούθηση από οποιαδήποτε διαρροή, ανατέθηκε σε συνεργείο δυτών ο έλεγχος της κατάστασης του πλοίου και ανέθεσε στην κοινοπραξία ρυμουλκών τη λήψη κάθε απαραίτητης ενέργειας για τη διάσωση του πλοίου, με αποτέλεσμα η κατάστασή αυτού να έχει σταθεροποιηθεί.
Καθ’ολη τη διάρκεια της επιχείρησης ήσαν παρόντες με συντονιστικό ρόλο τόσο ο Αρχηγός Λιμενικού Σώματος, ο Κεντρικός Λιμενάρχης Πειραιά όσο και ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής και η Διοίκηση και στελέχη του Οργανισμού.
Η νέα κατάσταση του πλοίου επανεκτιμάται ήδη από τον Οργανισμό για την περαιτέρω πρόοδο της διαδικασίας απομάκρυνσής του.
Ο Οργανισμός εφαρμόζοντας την κείμενη νομοθεσία έχει επιτύχει την απομάκρυνση πάνω από 100 εγκαταλελειμμένων και ημιβυθισμένων τα τελευταία έτη και ιδιαίτερα όσων ήσαν στον Κεντρικό Λιμένα, η δε μέριμνα του για την ασφαλή κατάσταση του λιμένα είναι διαρκής.
Σε ανακοίνωση του ο Υπεύθυνος Τομέα Ναυτιλίας και Αιγαίου της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ευβοίας, κ. Σίμος Κεδίκογλου, για το συμβάν με το επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «Παναγία Τήνου», στο λιμάνι του Πειραιά, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Το σημερινό συμβάν απέδειξε την αδιαφορία και κυρίως την απραξία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες για την απομάκρυνση, του επί δύο χρόνια, ανενεργού και εγκαταλελειμμένου πλοίου.
Εκτός από τα ζητήματα που αφορούν στην αισθητική εικόνα που παρουσιάζει το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά, είναι σαφές, ότι δημιουργούνται και άλλα προβλήματα, καθώς εμποδίζεται η πρυμνοδέτηση των πλοίων που δένουν στην περιοχή Αγίου Διονυσίου. Επίσης, η έλλειψη συντήρησης, εγκυμονεί κίνδυνους ατυχήματος μέσα στο λιμάνι, ενώ αποτελεί και συνεχή πηγή ρύπανσης.
Σύμφωνα με το Νόμο 2881/2001: "Ρύθμιση θεμάτων ανέλκυσης ναυαγίων και άλλες διατάξεις", θα έπρεπε να είχαν ακολουθηθεί οι συγκεκριμένες διαδικασίες που προβλέπονται για τα επιβλαβή και επικίνδυνα πλοία, είτε από τον αρμόδιο Φορέα Διαχείρισης του Λιμένα, εν προκειμένω από τον Οργανισμό Λιμένα Πειραιά, είτε από τη Λιμενική Αρχή.
Αντί αυτού, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Θεόδωρος Δρίτσας, όχι μόνο δεν ενήργησε για την άμεση απομάκρυνσή του πλοίου, το οποίο είχε αρχίσει να παίρνει κλίση από το απόγευμα της 25ης Απριλίου, αλλά, δυστυχώς, παρέμεινε θεατής της βύθισής του, μετατρέποντας το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά σε λιμάνι παροπλισμού.
Καλείται ο κ. Δρίτσας να δώσει σαφή απάντηση όσον αφορά στο ερώτημα, ποιος ευθύνεται για την παράνομη και παράτυπη κατάσταση που επικρατεί στο λιμάνι και ταυτόχρονα ζητάμε την άμεση παρέμβαση των αρμοδίων Εισαγγελικών Αρχών».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr