Πιο αναλυτικά, την Πέμπτη το διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού ενέκρινε ομόφωνα την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του έργου, το οποίο υλοποιείται μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) 12ετούς χρονικής διάρκειας, μετά το πέρας της οποίας, θα μεταβιβαστεί εξ' ολοκλήρου στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας.
Επίσης, για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου προβλέπεται προμήθεια και εγκατάσταση επικυρωτικών μηχανημάτων σε όλα τα μέσα, εξοπλισμού ελέγχου κομίστρων, αλλά και εγκατάσταση πυλών εισόδου στους σταθμούς του μετρό και του προαστιακού σιδηροδρόμου, που θα ανοίγουν με «έξυπνες κάρτες», τις οποίες ο πολίτης θα «φορτίζει» για να πληρώνει αναλογικά με τη χρήση.
Το έργο θα καλύπτει και θα εξυπηρετεί το σύνολο των επιβατών των μέσων αστικών συγκοινωνιών (λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ, μετρό), αλλά και του προαστιακού σιδηροδρόμου, και θα αποτελέσει το έναυσμα για την χρέωση βάσει της απόστασης και της συχνότητας χρήσης.
Το συνολικό κόστος κατασκευής ανέρχεται σε 58.800.000 ευρώ, εκ των οποίων το 49% (28.812.000 ευρώ) χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και το 51% από ίδια κεφάλαια της αναδόχου εταιρίας (ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή και η νοτιοκορεατική LG).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr