Η θρυλική «κόκκινη» είχε να χαρεί το χρώμα της νίκης από την 12η Μαΐου του 2013, τότε που ο Fernando Alonso, είχε πανηγυρίσει την τελευταία του νίκη στην Catalunya, δηλώνοντας στο βάθρο το θεϊκό «Ισπανός πιλότος, νίκησε με ιταλική ομάδα και μονοθέσιο που σχεδίασε Έλληνας»!..
Mε απλή και σαφή στρατηγική, αρμονία και άψογο ομαδικό συντονισμό, η Ferrari έδειξε στη Μαλαισία ότι επιστρέφει δυναμικά στο παιχνίδι των τίτλων. Η επιτυχία του Vettel μόνο στην τύχη δεν οφείλεται. Στο τριήμερο των δοκιμών πριν από τον Σαββατιάτικο αγώνα, κέρδισε την αναγνώριση ακόμα και των αντιπάλων, καθώς ο ρυθμός του, ήταν θεαματικά σταθερός. Τόσο με τη μέση όσο και με τη σκληρή γόμα στα ελαστικά, η Ferrari γλιστρούσε με αέρινη ικμάδα στα όρια της τέχνης, στις στροφές της πίστας.
Για να είμαστε ακριβείς, πάντως, ευνοήθηκε αισθητά από την ανεξήγητη απόφαση της Mercedes να τραβήξει στα pits για αλλαγή ελαστικών τους Hamilton - Rosberg μόλις στον 4ο γύρο, όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του στην πίστα μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Ericsson. Με το καλημέρα, και οι δύο πιλότοι επιβαρύνθηκαν με ένα επιπλέον pit stop, με αποτέλεσμα να υποχρεωθούν να καταδιώκουν στη συνέχεια τον ιπτάμενο Γερμανό που έτρεξε με πρόβλεψη για δύο pit-stop πετυχαίνοντας την 40η νίκη της καριέρας του. Η 2η και η 3η θέση που κατέλαβαν, ήταν απολύτως δίκαιη…
Την εξαιρετική αγωνιστική εικόνα της Ferrari συνοψίζει και η εκπληκτική εμφάνιση του δεύτερου πιλότου της ομάδας Kimi Raikkonen με την 4η θέση που κατέλαβε. Σε έναν αγώνα μάλιστα, που ξεκίνησε δυσοίωνα για τον ίδιο καθώς πριν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος του έσκασε το ελαστικό και υποχρεώθηκε να μπει για αλλαγή στα pits.
Με ένα οδηγικό ρεσιτάλ ο Φιλανδός, που είχε ξεκινήσει από την 11η θέση, για να βρεθεί στα πατώματα της 18ης, και χάρη σε μια αντεπίθεση διαρκείας κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι την 4η, έχοντας μάλιστα σημαντική διαφορά από τις Williams των Bottas - Massa που τερμάτισαν στις θέσεις 5-6.
Ενθουσιώδης και ορμητικός ο Max Verstappen οδήγησε εκπληκτικά την Toro Rosso, φέρνοντάς την πανηγυρικά στην 7η θέση και γράφοντας ιστορία καθώς έγινε ο νεότερος σε ηλικία πιλότος που βαθμολογείται (17 χρόνων, 5 μηνών και 29 ημερών!). Εξίσου δυνατή εμφάνιση έκανε όμως και ο ομόσταβλός του, Carlos Sainz Jr που τερμάτισε στην 8η θέση. Ήταν ένα εμφατικό μήνυμα στην «μεγάλη αδελφή» και πανίσχυρη λίγα μόλις χρόνια πριν, Red Bull που είδε με στεναχώρια το άλλοτε αγαπημένο παιδί της, τον Vettel, να «ρίχνει γύρο» στους Kvyat – Ricciardo…
Θλίψη και κατήφεια στις δύο McLaren όπου καμία από τις δύο δεν κατάφερε να τερματίσει, με τον Fernando Alonso να εγκαταλείπει στον 23ο γύρο με πρόβλημα στο σύστημα ψύξης του ERS και τον Jenson Button να ακολουθεί στον 44ο γύρο με πρόβλημα στο turbo. Παρόλα αυτά η ομάδα, κρατάει την θετική διαπίστωση, ότι στο διάστημα που αγωνίστηκαν, είχαν σχετικά καλό ρυθμό, σχεδόν στα ίδια επίπεδα με αυτόν των Red Bull.
Επόμενος αγώνας το Grand Prix της Κίνας που διεξάγεται στις 12 Απριλίου, όταν στην Ελλάδα, ανήμερα της Ανάστασης, θα γυρνάμε τον οβελία…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr