Η εταιρεία σε ανακοίνωσή της είχε εκφράσει σιγουριά ότι τελικά θα επιτύχει τον φετινό στόχο των δύο δισ. ευρώ σε πωλήσεις ποδοσφαιρικού εξοπλισμού και ένδυσης, αναγνωρίζοντας ότι όλη η υφήλιος ζει στους τρελούς ρυθμούς του Μουντιάλ.
Σημειώνεται ότι η Adidas αποτελεί επίσημο χορηγό της διοργάνωσης, καθώς προμηθεύει εννέα εθνικές ομάδες που συμμετέχουν στο τουρνουά, παρέχει την επίσημη μπάλα των αγώνων, καθώς και τον εξοπλισμό στους διαιτητές, τους βοηθούς, τους εθελοντές και τα ball kids.
Τελικά, οι εκτιμήσεις και η σιγουριά της πολυεθνικής επιβεβαιώθηκαν ακόμη και στην περίπτωση της ελληνικής αγοράς, πράγμα απίστευτο αν σκεφτεί κανείς τις διάφορες έρευνες που κατά καιρούς παρουσιάζονται και οι οποίες μιλούν για τον δραστικό περιορισμό των δαπανών από μέρους των Ελλήνων καταναλωτών.
Σύμφωνα λοιπόν με αποκλειστικά στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το "R", η ελληνική θυγατρική της πολυεθνικής, λόγω Μουντιάλ, "γράφει" αύξηση πωλήσεων και μάλιστα σε διψήφιο ποσοστό. Στέλεχος της εταιρείας μας επιβεβαίωσε τα παραπάνω, τονίζοντας ότι η άνοδος είναι 20% και αφορά είδη ποδοσφαίρου. Αυτό αν μη τι άλλο επιβεβαιώνει ότι ο Έλληνας παρά τις δύσκολες οικονομικά καταστάσεις που περνά, δεν "χαλάει χατίρια" στα μικρότερα μέλη της οικογένειας.
Όσον αφορά τη μελλοντική ανάπτυξη της γερμανικής πολυεθνικής στην ελληνική αγορά, ο στόχος είναι να διευρύνει την παρουσία της με περισσότερα σημεία πώλησης. Ήδη, πρόσφατα εγκαινίασε δύο νέα καταστήματα -στο Metro Mall και στα Τρίκαλα- φθάνοντας συνολικά τα 22 σημεία πώλησης.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr