Το Οικονομικό Κολλέγιο Αθηνών (BCA), με 43 χρόνια παρουσίας στην παροχή πρωτοπόρων ακαδημαϊκών προγραμμάτων, σχεδίασε και υλοποιεί σε συνεργασία με τον όμιλο εταιριών TDG και την Protocol, ένα δίπλωμα τρίμηνης διάρκειας για το Digital Marketing. Στόχος του diploma, το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του IAB, είναι η παροχή εξειδικευμένης γνώσης στα στελέχη που ασχολούνται με το Marketing, ώστε να μπορέσουν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις νέες ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται, στην κοινωνία της πληροφορίας.
Αναλυτικότερα, σκοπός του προγράμματος είναι:
- Να ενισχύσει τις δεξιότητες των σπουδαστών πάνω στο χειρισμό των διαφόρων εργαλείων και τεχνικών της ψηφιακής πλατφόρμας (Facebook, Twitter ) καθώς και τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας μιας ψηφιακής καμπάνιας.
- Να ενημερώσει για τη στρατηγική προώθησης μέσω Google, των social media και τη χρήση αυτών για την έναρξη ενημερωτικών- προωθητικών εκστρατειών.
- Να ενημερώσει για προωθητικές ενέργειες μέσω smartphones και tablets, τα οποία έχουν αναδειχθεί ως ένα ευρέως αποδεκτό ψηφιακό κανάλι του Marketing, τα τελευταία χρόνια.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr